1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Känny soittaa ittestään?

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja megaman_87, 8/4/04.

1. megaman_87

Tykkäykset:
    13
    Mitäköhän ihmettä tää on jo kolmas kerta ku pikkuveli soittaa (oma känny joka kerta ollu vaan pöydällä oikein päin) "sä soitit" ei todellekaan oo mitää soittanu. ja pikkuveli sano et soitti suoraa takas siihen kuka oli soittanu ja tuli mulle *outooo* Kattoin kännystä soitetut puhelut ei oo pikkuveljee siel. Niin känny Siemens M50 ja liittymä Saunalahti Tivkor. Aika ihmeellistä sanon minä.

2. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
    Tuolla juttua hieman vastaavista ilmiöistä, eli ei ollenkaan ennenkuulumatonta ;)

3. jope01

Tykkäykset:
    0
    Itselläni muutama vuosi sitten alkoi ericsson kummittelemaan tuolleen. Eka kerran huomasin, kun oltiin mökkireissulla ja puhelin yksin mökissä latauksessa. Läppä kiinni ja kaikki. Äitini soitti joskus illalla vihaisena, että mitä tuollalailla soittelet ja jätät linjan auki, se kun ei pystynyt lankapuhelimesta soittaan mihinkään, kun linja oli mulle auki... Kännykkää ei siellä vielä ollu, joten ei voinu soittaa meidän toiseen puhelimeen et sulkekaa se toinen. Oli kuulemma tunnin "puhelu". Oli kerran oudosti puhelin kilahtanu, ja kun äiti oli vastannu, niin meidän äänet oli kuulunu... En olis muuten uskonu, mutta kun äippä tiesi tasan tarkkaan, mistä siellä oltiin puhuttu!!!!

Sen jälkeen alkoi muualtakin(oudoistakin numeroista) tulla soittoja, että olin muka soitellu, eikä puhelimella näkyny mitään. Puhelut oli vielä lähteny semmosina aikoina, etten varmasti ja todistettavasti niitä ollu soitellu, eikä kukaan muukaan.

Erkki lähti äkkiä vaihtoon... Operaattorissa en usko vian olleen, koska ongelmat loppui siihen.

4. Andreas

Tykkäykset:
    0
    Onko äänivalinta päällä? Joissain Ericssoneissa / SonyEricssoneissa on ns. Magic word -toiminto (en tiedä onko muiden valmistajien malleissa). Puhelin kuuntelee ääniä, ja jos tunnistaa 'taikasanan', alkaa kuuntelemaan nauhoitettuja äänivalintaääniä. Jos sellaisen tunnistaa, soittaa sitten.

5. jope01

Tykkäykset:
    0
    Ei siinä ollu vielä äänikomentoja. Oli joku karvalakkimalli, jonka halvalla sai. Ainoa edellytys ostolle oli läppä.

6. Lari89

Tykkäykset:
    1
    Mulla on tästä kokemuksia 3310:n kanssa. Puhelimen näppäin lukko aukesi taskussa itestään ja soitti johonkin. Soitettujen puhelujen listaa selaillessani huomasin soittaneeni muutaman kerran myös 112:een. Nykyään mulla on onneks läppäpuhelin. :)

7. megaman_87

Tykkäykset:
    13
    Juu mulla vaan tossa ei oo mitää äänitoimintaa. Näppäinlukko ei ollut päällä, mutta turvallisesti pöydällä puhelin oli ja soitetuissa ei mitää numeroo.

8. jontteri Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0

Itsestään soittelu alkoi olla työ/tuttava piirissä ilmiö pari vuotta sitten .
    Yhteinen tekijäkin löytyi nokian 3310 puhelimet ,kyseinen puhelimen jos pisti taskuun lukitsematta näppäimiä niin kohta se soitteli itsekseen .
    Eli nuoli kelasi luetteloa tai viimeksi soitettuja ja navista soittamaan ....

9. heska pavonen

Tykkäykset:
    0
    Joo tais olla 3310 jotain bugia. Itsellänikin aukeili näppäinlukko taskussa itsekseen. Ja 3310:stähän ei saanut disabloitua pikavalintaa. Ei tarvitse painua taskussa kuin esim. numero 2 ja navi tms. ja soitto pikavalintaan.
    Nykyiset 3510i ja 7210 eivät ole taskusoittaneet kertaakaan. Pikavalinnat saa kokonaan pois ja tuosta loistavasta navi näppäimestä luovuttu.

Jaa tämä viestiketju