1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Kämmenmikroista

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja McBride, 21/1/05.

1. McBride

Tykkäykset:
    0
    Tästä aiheesta on keskusteltu foorumilla jo useammankin otsikon alla, mutta tuntuu, etten minä ainakaan henkilökohtaisesti ole löytänyt vielä vastuaksia haluamaani kysymyksiin.

Olen siis harkinnut jo jonkin aikaa kyseisen "leikkikalun" ostamista (joka se minulle ehkä eniten olisi), mutta en ole onnistunut tekemään päätöstä minkä ostaisin puhumattakaan siitä, mitä ominaisuuksia siihen haluaisin.

Olen opiskelija, ja koulussani on WLAN-mahdollisuus, joten se olisi toivottava. Kuinka kauan WLANia pystyy käyttämään esim. Palmeilla, kun on ollut puhetta, että virrankulutus on huomattava.

Eniten olen juuri nyt mieltynyt Palmin Tungsten C:hen. Siinä olisi hyvin ohjelmia, WLAN ja itse merkkinä Palm on monen mielestä paras. Onko käyttäjäkokemuksia kyseisestä vehkeestä..? Ja saa aiheeseen kirjoitella ihan muutenkin jos tuntuu olevan jotain omaa ajankohtaista sanottavaa otsikkoon liittyen.

2. John Cooper

John Cooper Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Palm Tungsten C + WLAN

3. McBride

Tykkäykset:
    0
    Palm Tungsten C

Hyvä jos asia on todellakin noin ja miksei olisi. :D Sitten jäi tuosta edellisestä viestistä vielä pois eräs mainitsemisen arvoinen asia. Eli BT:n ja infrapunan(?) mahdollinen puuttuminen häiritsee hiukan. Mutta jos haluaa WLANin ja tämän hintaluokan puhelimen, niin kompromisseja on tehtävä.

Joku voi pistää tosiaan niitä käyttäjäkokemuksia jos joku sattuu omistamaan kyseisen laitteen.

4. andretti

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy S2
    hiukan myöhässä kenties, mutta ei se mitään. kerron sen silti...
    oletko huomannut sellaisen härpäkkeen kuin mda3? suomessa kauppaavat sitä qtek9090 nimen alla, mutta melkoisella riistohinnalla. itse olen piakkoin tilaamassa sen saksanmaalta jossa hinta lähetyskuluineen jää alle 600€ ja siinä lienee kaikki mitä toivoa sopii - siis sillä varauksella tietenkin että lompsa kestää.
    tosin tämä läyttää m$:n 2003se:tä käyttiksenä.

5. Mersault

Tykkäykset:
    0
    Re: Palm Tungsten C

Myöhäistä huutelua tässä vähän lisää. Olen Pocket PC-väkeä eli tuosta Palmista ei ole kokemusta. Bluetoothista sen sijaan sen verran että minulla se oli hankintahetkellä ehdoton kriteeri. Jälkeenpäin ajatellen bluetoothia ei ole tarvinnut juuri missään. GPS-mousen kanssa kommunikointi on sille oikeastaan ainoa käyttötarkoitus. WLANilla hoituu kämmenmikron nettiyhteys kotosallakin.

Mitähän koko bluetooth-standardille tapahtuu jos wireless USB saadaan kasaan ja se alkaa yleistymään? Kyllähän noita BT-siruja taitaa mennä tuotantoon 5 miljoonaa viikossa worldwide mutta tuntuu että käytännön tasolla se ei näy mitenkään.

Jaa tämä viestiketju