1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Kämmenmikroista

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja McBride, 21/1/05.

1. McBride

Tykkäykset:
    0
    Tästä aiheesta on keskusteltu foorumilla jo useammankin otsikon alla, mutta tuntuu, etten minä ainakaan henkilökohtaisesti ole löytänyt vielä vastuaksia haluamaani kysymyksiin.

Olen siis harkinnut jo jonkin aikaa kyseisen "leikkikalun" ostamista (joka se minulle ehkä eniten olisi), mutta en ole onnistunut tekemään päätöstä minkä ostaisin puhumattakaan siitä, mitä ominaisuuksia siihen haluaisin.

Olen opiskelija, ja koulussani on WLAN-mahdollisuus, joten se olisi toivottava. Kuinka kauan WLANia pystyy käyttämään esim. Palmeilla, kun on ollut puhetta, että virrankulutus on huomattava.

Eniten olen juuri nyt mieltynyt Palmin Tungsten C:hen. Siinä olisi hyvin ohjelmia, WLAN ja itse merkkinä Palm on monen mielestä paras. Onko käyttäjäkokemuksia kyseisestä vehkeestä..? Ja saa aiheeseen kirjoitella ihan muutenkin jos tuntuu olevan jotain omaa ajankohtaista sanottavaa otsikkoon liittyen.

2. John Cooper

John Cooper Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Palm Tungsten C + WLAN

3. McBride

Tykkäykset:
    0
    Palm Tungsten C

Hyvä jos asia on todellakin noin ja miksei olisi. :D Sitten jäi tuosta edellisestä viestistä vielä pois eräs mainitsemisen arvoinen asia. Eli BT:n ja infrapunan(?) mahdollinen puuttuminen häiritsee hiukan. Mutta jos haluaa WLANin ja tämän hintaluokan puhelimen, niin kompromisseja on tehtävä.

Joku voi pistää tosiaan niitä käyttäjäkokemuksia jos joku sattuu omistamaan kyseisen laitteen.

4. andretti

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy S2
    hiukan myöhässä kenties, mutta ei se mitään. kerron sen silti...