1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Kämmenmikroa nettikäyttöön (adsl:n kautta)

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja gloid, 22/9/05.

1. gloid

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Mate 7
    Eli pikkasen olen hukassa näiden kämmenmikrojen ominaisuuksien kanssa. Tarkoitus olisi ostaa suht edullinen kämmenmikro lähinnä kalenteri ja netin selailu käytöön. Nettikäyttöön siis siten että yhteytenä olisi adsl, ihan kotikäyttöön ei gprs:ää. Kotona siis.

Onko wlan ominaisuus välttämätön tuossa mikrossa, vai saako esim muistikorttipaikan kautta jollain kortilla yhdistettyä?

Ehdottakaan tällaiseen käyttöön sopivia laitteta. Tosiaan hinta pitäisi olla aika edullinen. Tietysti käytettynäkin voisi katsella.

Jos tätä on käsitelty jo aiemmin täällä niin pistäkää linkkiä. En ainakaan nopealla etsinällä löytänyt.

2. yepp

yepp Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    41
    Puhelinmalli:
    Oneplus2
    Itse ostin tuon acerin n50 ja varsin hyvin on pelittänyt, hintaa uutena ~270€. Siitä juttua tuolla alempana. Kannattaa ehdottomasti ostaa sellainen jossa valmiiksi WLAN, koska ne kortit tuppaa maksamaan melkein halvan pda:n verran...

3. gloid

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Mate 7
    Millanenkas tukiasema se sitten kannattais ostaa? Käytössä adsl reitin, jossa vapaana pari paikkaa.

Entäs millasetkas on nopeudet wlan:lla? Kb/s?

4. Peppokani Vieras

Ei nuo kortit nyt niin kalliita taida olla. Itse löysin sdio-wlan -kortin 77 euroon.

5. Sunspire

Tykkäykset:
    0
    Mutta kysymys kuuluukin: Halauatko kärsiä inhottavasti törröttävästä lisävempamesta? Sitäpaitsi WLAN yleistyy kovaa vauhtia, ja mahdollisesti jossain vaiheessa sitä voi käyttää myös kodin ulkopuolella ilmaiseksi... Silloin tietysti olisi kiva, jos omistaisia PDA:n, jossa on integroituna WLAN.

6. Sunspire

Tykkäykset:
    0
    Mutta kysymys kuuluukin: Halauatko kärsiä inhottavasti törröttävästä lisävempamesta? Sitäpaitsi WLAN yleistyy kovaa vauhtia, ja mahdollisesti jossain vaiheessa sitä voi käyttää myös kodin ulkopuolella ilmaiseksi... Silloin tietysti olisi kiva, jos omistaisia PDA:n, jossa on integroituna WLAN.

7. Peppokani Vieras

Minulle oli tärkeämpää, että PDA:ssa on GPS-vastaanotin. Tuo WLAN-kortti on nyt vaan semmoinen "bonus" tuossa sivussa. Semmoinen PDA, missä olisi ollut WLAN ja GPS samassa, olisi maksanut aika paljon (liikaa minulle;))

Jaa tämä viestiketju