Käytössä Nokia 8910

nr00001

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Puhelinmalli
Lumia 950 XL DS
Sain tässä käteeni uunituoreen 8910. Testit jatkuvat. Ilmoittelen kokemuksistani myöhemmin. Jos teitä kiinnostaa jokin asia puhelimessa niin kysykää. Kyllä minä vastaan :D

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
No onko sun mielestä ostamisen arvoinen puhelin?

nr00001

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Puhelinmalli
Lumia 950 XL DS
riku sanoi:
No onko sun mielestä ostamisen arvoinen puhelin?

Nyt on puolipäivää testattu tätä puhelinta ja en ole löytänyt mitään vikaa. Eli softa tuntuu olevan kohdallaan. Valikot ovat nopeita. Muuta puhelimesta voin sanoa, että paras Nokia mikä minulla on koskaan ollut. Puhelimessa ei ole space impact peliä niinkuin nokian sivut ilmoittavat. Se on korvattu snowboarding pelillä. Jos löytyy ylimääräistä rahaa niin suosittelen ostoa, mutta mitään mullistavaa uutta tässä ei ole.

JS

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Eli itse et ostaisi tuolla hinnalla? Siis jos rahaa olisi. Tai on.
Oletko Nokialla töissä, kun luurin sait. Nojoo okei, topsecret..

nr00001

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Puhelinmalli
Lumia 950 XL DS
Kolikko sanoi:
Eli itse et ostaisi tuolla hinnalla? Siis jos rahaa olisi. Tai on.
Oletko Nokialla töissä, kun luurin sait. Nojoo okei, topsecret..

Ostin sen tänään kaupasta. Itselleni hinta ei ollut este. Saatavuus pikemminkin. Tänään oli yksi kappale tullut Salon Laxelille myyntiin ja ostin sen. Olin kiinnosutnut tästä mallista joten ostin sen suosittelen kyllä lämpimästi sitä jokaiselle loppuun saakka hiottu laite tämä on.

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
soulfly31 sanoi:
Ostin sen tänään kaupasta. Itselleni hinta ei ollut este. Saatavuus pikemminkin. Tänään oli yksi kappale tullut Salon Laxelille myyntiin ja ostin sen. Olin kiinnosutnut tästä mallista joten ostin sen suosittelen kyllä lämpimästi sitä jokaiselle loppuun saakka hiottu laite tämä on.

Vai laxellilta, pitääkin tässä käydä kokeilemassa moista köyhän miehen vertua... Jäikö sinne vielä niitä vai veitkö ainokaisen?

nr00001

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Puhelinmalli
Lumia 950 XL DS
Sampo- sanoi:
soulfly31 sanoi:

Vai laxellilta, pitääkin tässä käydä kokeilemassa moista köyhän miehen vertua... Jäikö sinne vielä niitä vai veitkö ainokaisen?

Vein ainokaisen :) Löysin joitain miinuksia tästä puhelimesta. Esim et voi vastata puhelimeen ilman että avaat läppää aina. Näppäimet eivät ole valaistu. Tai on siellä ledit mutta ne vain erottavat näpääimet toisistaan. Et nää yhtää numeroita tai kirjaimia näppäimissä. Tämän sikan löydän isoksi miinukseski. Numerot ja kirjatimet on vain painett tuohon muoviin, ettei ole tarkoituskaan, että niiden läpi tulisi valoa.

ebo

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
soulfly31 sanoi:
Vein ainokaisen :) Löysin joitain miinuksia tästä puhelimesta. Esim et voi vastata puhelimeen ilman että avaat läppää aina.

Tätä ihmettelen. Tuttava demosi eilen ja minusta hän nimenomaan näytti ja mainitsi, että vastaaminen onnistuu läppää avaamatta.

t. tero

nr00001

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Puhelinmalli
Lumia 950 XL DS
ebo sanoi:
soulfly31 sanoi:
Vein ainokaisen :) Löysin joitain miinuksia tästä puhelimesta. Esim et voi vastata puhelimeen ilman että avaat läppää aina.

Tätä ihmettelen. Tuttava demosi eilen ja minusta hän nimenomaan näytti ja mainitsi, että vastaaminen onnistuu läppää avaamatta.

t. tero

Pitäisiköhän sitten lukea ohjekirjaa :) Outoa on se, että ainoa näppäin on virtanäppäin joka ei ole läpän alla ja siitä se ei vastaa ainakaan. Avausnapit sivuillakaan ei tee mitään... Hf:n kanssa saa puhelun auki ilman, että avaa läppää jos siinä on vastauspainike.

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
soulfly31 sanoi:
Sain tässä käteeni uunituoreen 8910. Testit jatkuvat. Ilmoittelen kokemuksistani myöhemmin. Jos teitä kiinnostaa jokin asia puhelimessa niin kysykää. Kyllä minä vastaan :D

Katoppa tämän uuden foorumin kolmos-sivulle,niin sieltä löydät käyttökokemuksia myös minulta.
Näin parin viikon käytön jälkeen vielä pari harmittavaa seikkaa:Jos laitat näppäimet lukkoon,niin nepä ei automaattisesti aukeakaan kun avaa luukun.
Virtanappi on senverran ulkoneva,että puhelin on muutaman kerran sammunut,kun olen sitä pitänyt tiukassa vyökotelossa,eikä näppäimet ole olleet lukittuna.
Radion puute harmittaa.
Viestien kirjoitus hämärässä on yhtä tuskaa,kuten itsekin totesit ja josta myös mainitsin kolmos-sivun viestiketjussa.

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Kyllä olisi mukava tuollainen puhelin, mutta ei sovi mun kukkarolle.

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
onko hintansa arvoinen?
voitko suositella?
onko löytynyt vielä mitään vikaa?
paljonko maksaa?

olisihan tuo ihan hieno kunhan olisi vain hieman halvempi.

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
"paljonko maksaa?"

Se maksaa n.1000euroa. Musta on kalliimpi.

personal jesus

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
2
Puhelinmalli
Lumia 1520, 930, 640ds, 435, SGS5mini
soulfly31 sanoi:
Hf:n kanssa saa puhelun auki ilman, että avaa läppää jos siinä on vastauspainike.
Varmaankin siitä löytyy valinnainen automaattinen linjan avaus hf:n kanssa, jolloin vastaaminenkin sujuu ilman käsiä.

Top Bottom