• Palvelimen muutostöiden yhteydessä on palautettu eilisaamuinen varmuuskopio eli sen jälkeiset viestit ovat poistuneet.

Käytännön kysymyksiä 3G S...

Rating - 0%
0   0   0
Reaction score
0
Phone model
iPhone 4 32 gb ja Nokia E75.
Onko iPhonen (mallina 3G S kiinnostaa nyt eniten) viestinkirjoitusruudussa ö ja ä kirjainpainikkeina, vai pitääkö skandit hakea jonkun painikkeen takaa? Applen nettisivujen promokuvissa skandeja ei näy, mutta jotenkin tuntuisi niiden olevan saatavilla.

Entä onnistuuko duunisähköpostin synkkaus Outlookin kanssa? Mulla on nyt sevenmail Nokialaisessa, joka toimii helvetin hyvin. Sevenin sivujen mukaan Apple ei ole tuettujen listalla, mutta onko tähän olemassa mitään muuta ratkaisua?

Pitäisi vaihtaa kivikautinen luuri nykytekniikkaan, mutta liikkuvan työn hoitamisen kannalta nuo ylläolevat pitää olla kunnossa... Kiitos avusta!

arminator

Tunnettu jäsen
Rating - 0%
0   0   0
Reaction score
3
Phone model
Samsung Galaxy S8+
Onko iPhonen (mallina 3G S kiinnostaa nyt eniten) viestinkirjoitusruudussa ö ja ä kirjainpainikkeina, vai pitääkö skandit hakea jonkun painikkeen takaa? Applen nettisivujen promokuvissa skandeja ei näy, mutta jotenkin tuntuisi niiden olevan saatavilla.

Entä onnistuuko duunisähköpostin synkkaus Outlookin kanssa? Mulla on nyt sevenmail Nokialaisessa, joka toimii helvetin hyvin. Sevenin sivujen mukaan Apple ei ole tuettujen listalla, mutta onko tähän olemassa mitään muuta ratkaisua?

Pitäisi vaihtaa kivikautinen luuri nykytekniikkaan, mutta liikkuvan työn hoitamisen kannalta nuo ylläolevat pitää olla kunnossa... Kiitos avusta!
Löytyy ä ja ö suoraan

Rating - 0%
0   0   0
Reaction score
0
Phone model
iPhone 4 32 gb ja Nokia E75.
Löytyy ä ja ö suoraan
Hyvä homma. Näin ajattelin sen olevankin, mutta piti varmistaa. Miten on outlookin sähköpostin ja kalenterin synkkauksen kanssa? Meillä on työnantajayhteisö ollut aika tiukka tuosta Sevenmailista, joka ei käsittääkseni asennu iPhoneen, mutta onko muita keinoja?

Infra

Vuoden foorumilainen 2014/2018
Supermoderaattori
Rating - 100%
63   0   0
Reaction score
13,737
Phone model
Vaihtelee
Hyvä homma. Näin ajattelin sen olevankin, mutta piti varmistaa. Miten on outlookin sähköpostin ja kalenterin synkkauksen kanssa? Meillä on työnantajayhteisö ollut aika tiukka tuosta Sevenmailista, joka ei käsittääkseni asennu iPhoneen, mutta onko muita keinoja?
iPhone tukee suoraan mm. Exchange palvelinta

Mac

Tunnettu jäsen
Rating - 0%
0   0   0
Reaction score
0
Phone model
Oneplus 3T 64 Gb
iPhone tukee suoraan mm. Exchange palvelinta
Jep, ja Apple tukee hienosti myös Outlook-kansioita, mitä en saanut N97:n mail for exchangessa toimimaan. Kalenterin ja yhteystiedot pystyy myös synkkaamaan outlookista.

Rating - 0%
0   0   0
Reaction score
0
Puhelinvalikoimastasi päätellen osaat varmaan Infra vastata toisaalla esittämääni kysymykseen tuon N900 näppäimistön nopeudesta verrattuna esim. E90:iin?

Infra

Supermoderaattori
Rating - 100%
63   0   0
Reaction score
13,737
Phone model
Vaihtelee
Puhelinvalikoimastasi päätellen osaat varmaan Infra vastata toisaalla esittämääni kysymykseen tuon N900 näppäimistön nopeudesta verrattuna esim. E90:iin?
Ei ole E90 ikinä mulla ollut, mutta jonkin verran sitä olen käytelly. N900 näppäimistö on hiukan pienempi, joten siinä mielessä E90 näppäimistö varmasti parempi, riippuu tietysti sormien koosta.

iPhonen virtuaalinäppis on mielestäni kyllä ihan hyvä, vaikkakaan ei kuitenkaan voita ihan fyysistä näppistä, mutta pystyn kyllä kirjoittamaan iPhonella nopeammin kuin N900, koska N900 näppäimet ovat vielä vähän hakusessa. Vaatii tietysti totuttelua kirjoitella kosketusnäytöllä..

Rating - 0%
0   0   0
Reaction score
0
DNA Tuplakortti

Toimiiko puhelimessa DNA:n tuplakortti toiminto?
Kapulana (tulee olemaan) täysin operaattoriesto maksettu takuun alainen 3G S. En ole vielä tehnyt ensimmäistä käynnistystä mutta pitäisi saada varmuus yllä olevasta ettei puhelin sekoa ensimmäisen starttauksen yhteydessä...

Nokialaisissa tuo DNA:n simkortti siis luo operaattorivalikon (tässä tapauksessa "DNA"), jonka alavalikosta löytyy "Tuplakortti". Tuosta valikosta voi valita joka työ- tai kotiliittymän.

Osaako joku kertoa jotain? Täytyykö mun purkaa DNA:n Tuplakorttisopimus ja alkaa erotella firman- ja omankäytön puhelut 151-erittelysopimuksella?

sovelias

Vuoden foorumilainen -06/-05/-03
Rating - 0%
0   0   0
Reaction score
362
Toimiiko puhelimessa DNA:n tuplakortti toiminto?
Kapulana (tulee olemaan) täysin operaattoriesto maksettu takuun alainen 3G S. En ole vielä tehnyt ensimmäistä käynnistystä mutta pitäisi saada varmuus yllä olevasta ettei puhelin sekoa ensimmäisen starttauksen yhteydessä...
Jos se on Soneran operaattorilukittu (tai jonkin muun operaattorin täysillä estoilla), niin siinä ei toimi DNA kortti.

Tuplakortit näkyvät puhelimelle yhtenä SIM korttina, itse SIMissä käytössä oleva SIM palitaan pin koodilla.

Nykyään tuplakortteihin on lisätty SIMtoolkitin kautta valikko jolla voi vaihdon myös tehdä,

Rating - 0%
0   0   0
Reaction score
0
Jos se on Soneran operaattorilukittu (tai jonkin muun operaattorin täysillä estoilla), niin siinä ei toimi DNA kortti.

Tuplakortit näkyvät puhelimelle yhtenä SIM korttina, itse SIMissä käytössä oleva SIM palitaan pin koodilla.

Nykyään tuplakortteihin on lisätty SIMtoolkitin kautta valikko jolla voi vaihdon myös tehdä,
Kysymyksessä on täysin "auki" oleva Apple. Maksoi "kipeästi" kovan summan operaattorieston poistamisesta ja tietenkin itse puhelimen hankinnasta.

Eli tuleeko Applenkin päävalikkoon DNA valikko samaan tapaan kuin Nokialaisissa puhelimissa? Tohdin siis käynnistää "ompun" tällä nykyisellä sim-kortilla?

Infra

Supermoderaattori
Rating - 100%
63   0   0
Reaction score
13,737
Phone model
Vaihtelee
Kysymyksessä on täysin "auki" oleva Apple. Maksoi "kipeästi" kovan summan operaattorieston poistamisesta ja tietenkin itse puhelimen hankinnasta.

Eli tuleeko Applenkin päävalikkoon DNA valikko samaan tapaan kuin Nokialaisissa puhelimissa? Tohdin siis käynnistää "ompun" tällä nykyisellä sim-kortilla?
Ei tule mitään ylimääräistä valikkoa

Rating - 0%
0   0   0
Reaction score
0
Kiitokset vastauksista!
Tohdin siis käynnistää kapulani pelkäämättä, että puhelin menee ihan sekaisin.

SlaMina

Tunnettu jäsen
Rating - 0%
0   0   0
Reaction score
4
Näkyykö skandit näppäimistössä ainoastaan sillon ku on käytössä suomenkieli vai näkyykö myös englanninkielen kans?

ilaril

Tunnettu jäsen
Rating - 100%
3   0   0
Reaction score
2
Näkyykö skandit näppäimistössä ainoastaan sillon ku on käytössä suomenkieli vai näkyykö myös englanninkielen kans?
Kunhan valittuna suominäppäimistö. Käyttöjärjestelmän kielenä voi käyttää mitä haluaa.

Rating - 0%
0   0   0
Reaction score
0
Phone model
Htc one dual sim
Asetukset->yleiset->näppäimistö->kansainväliset näppäimistöt, sieltä valitset näppäimistöt mitä haluat käyttää. Kirjoittaessasi voit valita haluamisi näppäimistön "maapallon" kuvasta. Ainakin itse voin ottaa Suomi näppiksen pois käytöstä (puhelimen kieli on Suomi), vähintään yksi näppäimistö pitää olla asennettuna.

Top Bottom