1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Jolla toimitukset

Keskustelu osiossa 'Jolla', aloittaja oksu, 4/12/13.

1. oksu

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    Lumia 920, Jolla
    Ei oo kukaan tainnut vielä 450 kappaleen lisäks saada puhelinta? Omaa odotellessa, toivottavasti ne höpinät, mitä jostain luin, että kaikki ei ehtis edes saada omaa ennenkuin kauppoihin tulevat...ovat höpöhöpöä.

2. Kramer

Tykkäykset:
    2
    ei tiiä ei. Mikä varausnumero sulla on ja koska maksanu?
    27xx ja maksanu 28.11

3. Aajii

Aajii

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    Iphone 7
    Ingenting täälläkään, nro 46xx, maksettu 29.11

4. raidi

raidi

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    LG Nexus 5
    mulla on nro alle 350, maksettu 25.11. - ei mitään.

5. zippo_rulez

Tykkäykset:
    4
    Ei kuulu, niin ei kuulu ... Olis vaan pitänny hakea omansa torilta per&€le!!! Nro: 8xx & 22.11

2 henkilöä tykkää tästä.
  6. zapper

zapper

Tykkäykset:
    1
    "Suoritathan loppumaksun viimeistään 2.12.2013 varmistaaksesi toimituksen joulukuussa. Emme voi taata toimitusta joulukuussa mikäli viimeistelet tilauksesi tämän päivämäärän jälkeen."

Tuossahan luvataan vain, että joulukuussa. Jossain toimitusajaksi sanottiin 3-4 viikkoa.

Jollalta ovat kyllä sanoneet, että ennakkovaraajat saavat puhelimensa ennenkuin ne tulevat kauppoihin.

7. hpu

Tykkäykset:
    1
    Order # 20000003X [jos se x siihen pitää panna :) ], Date 11/22/13. Tilattu siis 24.5. jos joku kakkosella alkavaa numeroa ihmettelee.

Eiköhän tuo joskus ilmesty.

8. bastor

bastor

Tykkäykset:
    18
    Puhelinmalli:
    Huawei Nexus 6P
    Parilla x:llä 1000002xx - maksettu 22.11.12 ja ennakko 29.6.13

9. pannaani

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Jolla, N9
    Jollaa ei näy ei kuulu. Mulla ennakkotilattu ekasta erästä 21.5. aamulla satkun maksulla ja 22.11 loppumaksu klo 13 paikkeilla. Mikäli siihen web shoppiin on yhtään luottaminen, tulee luuri sentään kotiovelle toimitettuna mutta vannomatta paras. Tilausnumero on kuin bastorilla tossa yllä (paitsi varmaan vähän pienempi ;). Vaan pimennossa ollaan täälläkin yhä edelleen...

Joku vedonlyöntitoimisto vois pistää vedon pystyyn siitä pukkaako jollaa tänä vuonna vaiko seuraavana ;)

10. Satanta

Satanta

Tykkäykset:
    23
    Puhelinmalli:
    Jolla, Nokia E6, Nokia N900.
    Maailmassa on isompiakin murheita. Tulee, kun tulee.
    Onko Bastorilla tietoa tuleeko tälle kirkolle muitakin laitteita kuin meidän?

11. Deksa

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    OPO
    Käväsin tossa Dna-kaupassa ohikulkumatkalla kyselemässä Jollasta. Kuulemma viikon päästä on jo Dna-kaupoissa saatavana Jollaa.

12. bastor

bastor

Tykkäykset:
    18
    Puhelinmalli:
    Huawei Nexus 6P
    Jaa-a, ei ainakaan varmaa tietoa tästä kylästä. ;D

13. Kramer

Tykkäykset:
    2
    näyttää dna:n sivuille tulleen tiedot jollasta. On heti siinä oikeen tyrkyllä "Puhelimet ja liittymät" kohas

14. raidi

raidi

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    LG Nexus 5
    mulle vastasivat Jollan tuesta, että tulee postiin eikä kotiovelle. 1. ennakkotilauserää.

15. jantinoj

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone 5 (Jolla tilattu)
    ja minulle vastattiin, että kuriiri tuo kotiovelle ;) 1.ennakkotilauserä myös. Tilaus tehty toukokuussa.

16. Satanta

Satanta

Tykkäykset:
    23
    Puhelinmalli:
    Jolla, Nokia E6, Nokia N900.
    Mulla ainakin lukee tilausvahvistuksen yhteydessä, että toimitus perille saakka ( 1. tilausryysis). Mielestäni perille saakka on kotiosoitteeseen. En asu postissa.

17. hiltunenj

Tykkäykset:
    3
    Nolo homma jos kaikki ennakkotilaajat ei saa puhelinta ennenkuin kaupasta, sanon minä. Itse olen toista varauserää.....

18. huuhaa

huuhaa Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    28
    Puhelinmalli:
    Honor 8
    Itse yllätyn iloisesti jos saan omani, ennen kuin yleisesti myynnissä on. Eipä sillä, näin sitä on ennenkin ennakkotilaajien suhteen mennyt. Nykyisen (Nokia N8) luurini ennakkotilasin aikanaan, ja tälläkin foorumilla löytyi tuolloin joitain, jotka olivat kivijalkaliikkeestä omansa hakeneet ennen kuin itse sain ennakkotilaamaani. Mutta se N8:sta... Toki jollan tapauksessa ennakkotilaus tehty sen verran hyvissä ajoin, että olisi enemmän syytä olettaa saavansa ennen yleistä myyntiä, etenkin kun ovat näin myös itse luvanneet.

Itsellänikin s-postissa luki "toimitus perille", muutoin tähän ei osaa sanoa muuta kuin "tulee kun tulee" ja todweta, että Jollalla tiedottamisessa parantamisen varaa. Myös mahdollisen viivästymisen ilmoittaminen on parempi, kuin hiljaisuus.

19. pannaani

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Jolla, N9
    Jollaphonesin puolella näemmä joku on jo nähnyt jollashopin orderin statusmuutoksen paid->in picking.

20. hpu

Tykkäykset:
    1
    "20000003X 22.11.2013 H****** Pu******** 299,00 € Keräilyssä Tarkastele tilausta"

tuommoista...

Jaa tämä viestiketju