1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Jippiin laskutus 10 kk perässä

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja Bird, 14/10/02.

1. Bird Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Sain äskettäin laskun Jippiin 10532-kaukopuheluista (samalla laskulla kuin mahdollinen kännykkäliittymäkin). Laskussa oli syyskuun soittojen lisäksi 2.74 euron edestä puheluita ajalta 5.12.01-19.12.01, kieltämättä aika ripeää toimintaa. Sen tiedän, että lasku oli aiheellinen. Olin vain luullut, että olisin välttynyt maksamasta Jippiin kämmäilyn takia. :) Onko muilla vastaavia kokemuksia Jippiistä?

2. lemon Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Ainakaan minulla ei ole ollut pahemmin viiveitä kaukopuheluissa. Laskut ovat alkaneet kolahtelemaan entistäkin sutjakammin tuon velkasaneerauksen jälkeen.
    Todellakin voin sanoa että joltain on jäännyt todellakin paljon huomaamatta. Kaukopuhelut minun tapauksessani kirjautuvat puheluerittelyyn viimeistään kolmannen tasatunnin jälkeen puhelun päättymisestä.

3. Kotkis Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    18
    Puhelinmalli:
    IPhone 5S
    On vastaavia (=huonoja) kokemuksia:
    Lankapuhelinaikoina mulla oli käytössä Jippiin kauko/ulkomaanpuhelut ja niiden kanssa sai olla tosi tarkkana. Muutaman kerran oli mm. jotkut puhelut laskutettu mutkattomasti kahteen kertaan. Jos en olisi puheluerittelystä tarkistanut, ei olisi asialle tod.näköisesti tehty yhtään mitään. Muistaakseni laskutkin tuli vähän milloin sattui.
    Nykyään en enää lankapuhelinta omista ja kännykälläkään ei ole tullut ulkomaille soiteltua, joten ei ole laskujakaan tullut. Muistaakseni mulla taitaa olla siellä muutaman euron verran laskuttamattomia puheluita, saas nähdä milloin laskuttavat, kun huomaavat etten enää käytä sitä.

4. ukko

Tykkäykset:
    0

Eiköhän näissäkin ole jokin minimilaskutus (5 euroa?) ennen kuin lasku lähtee asiakkaalle? Mutta jos lopettaa käytön kokonaan...?

5. Bird Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Jippiillä tosiaan taitaa olla käytössä tuo minimilaskutus 30 mk/5 euroa. Ei sieltä itsellenikään joka kuukausi yleensä noita kaukopuhelulaskuja tipu.

6. yellow Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Taman olen kuullut monelta muultakin. Vaikeina aikoina alkaa kassavirtakin kiinnostamaan.

7. Slotte

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    UVTC.com; Laadukkaimmat 900 MHz matkaverkot Suomes Ruotsis &Norjas; puolisol dna 5½ vuoden asiakkuus
    Jos sama käy mulle, mä vaan hyödyn siitä, koska mulla on parikymmentä numeroa kaukopuhelulaskuuni & he soittavat niin olemattomasti että laskua ei tahdo tulla, ei millään.

8. Pakana

Tykkäykset:
    0
    Äiti käyttää tuota 991 kaukopuhelu juttua ja ainakin siitä laskut ovat tulleet suunnilleen normaalin ajan kuluttua ja oikean suuruisina. Ainoat ongelmat mitä tuon kanssa on ollut on esim juhlapyhät tms jolloin on aivan turha koittaa päästä läpi, varattu tuuttaus alkaa kuulua samantein kun on saanut tuon 991 näpyteltyä. Kyllä mä silti sanoisin että suomen yleiseen hintatasoon suhteutettuna tuossa on ihan hyvä hinta-laatu suhde.

9. niskalaukaus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    minun tuttavalleni tuli dna:lta 10euron lasku vähän yli vuoden kuluttua itse laskusta. tämä oli siis karhukirje. no, hän soitti asiakaspalveluun, ja selvisi että kyseinen lasku oli täysin tuulestatemmattu (virhe). tuskin he nyt noin räikeästi huijata yrittävät :)

10. dreamy83

Tykkäykset:
    0
    mullaon ollut Jippiinkanssa ongelmia,muttausein tuon nettipuolen laskutuksen kanssa....huoh....viimeisin niistä oli, kun irtisanoin monitasoliittymäni. Kas,sieltä tuli vahvistus että liittymä oli irtisanottu. Mielenkiintoista,sieltä pistettiin parin viikon kuluttua seuraavan vuoden vuosimaksu (sehän laskutetaan etukäteen) ja siitäkös riemastuin...pari kertaakin soittelin Jippiille ja ei. Mutta nyt asia pitäISI olla kunnossa.

Jaa tämä viestiketju