1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Jetin versiossako vika?

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja Penny, 30/5/10.

1. Penny

Tykkäykset:
    2
    Puhelimessa lukee versiona:SW VER- S8000XBIG1,,, CSC VER- S8000XEEIG1(ED007),,,, RC2 VER- DEF .
    Ei sano mulle mitään. Ongelmana on lähinnä se,että puhelin ruvennu katkomaan puheluita kesken kaiken. Äkkiä vaan huomaa puhuvansa tyhjälle linjalle. Samoin välillä sammuu ja käynnistyy itsekseen. Alku samoin kuin itse avaisi luurin, mutta pin koodia ei tarvitse kuitenkaan laittaa, vaan menee suoraan päävalikkoon. Oiskohan tälle mitään kotiknstein tehtävissä?? Yks mikä tuntuu kanssa oudolta, ihan kun pitäis näyttöä kovemmin kopauttaa, että tapahtuu jt elämää. Uutena riitti kevyt kosketus ja netin selailu suju hyvin, nyt alkaa jo peukku kohta "vääntyä".
    Noi päivityksetkään ei vakuuta,ainakin mitä olen lueskellut. Toki toisia auttaa, mutta raivostuttaa jos pitää 2 viikoks huoltoon viedä, jossa "testaavat" ehkä yhden kerran, että ei sammunu jne. jonka jälkeen palauttavat ja sama homma kohta uudelleen. Kokemusta siitäkin on, aiemman sampan kanssa. Kaiken lisäksi kaikki tiedot mitkä ei ole kortilla,katoaa kun p... saharaan.

Jaa tämä viestiketju