1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Jelppiä uuden gt:lta isommalSD-kortin käyttöönottoon

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja Jenah, 9/9/12.

1. Jenah

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    samsung xcover s5690
    Mulla on Samsung Galaxy X-cover S5690 ja siinä 1gt SD-muistikortti. (semmonen minimini pikkuruinen, en tiedä miksi kutsutaan)

Haluaisin puhelimeeni isomman kortin (siis gigatavuilta, ei fyysisesti :D ), mutta kun olen jo ladannut luuriin kaikenmoisia pelejä, widgettejä sun muita sovelluksia, niin miten niiden käy, kun ottaa käyttöön toisen kortin?

Kysynkin siis neuvoa, miten saan tolta toiselta kortilta tiedot uuteen isompaan korttiin niin että puhelin itse ei "huomaisi mitään" vaan käyttäisi tietoja sun muita niin kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan..

Käykö se niin helposti, että siirtää vaan kylmästi tietokoneella kortilla olevat tiedot ja kansiot sinällään uuteen korttiin ja lykkää sen puhelimeen, vai pitääkö jotenkin varmuuskopioida, pakkailla ja tehdä kaikenmoisia muita taikatemppuja?

2. nico...

nico... Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    845
    Puhelinmalli:
    WP, iOS
    Kopioit PC:llä kortin koko sisällön (piilotiedostot kans) ja siirrät uudelle kortille. Näin ainakin teoriassa :)

3. Jenah

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    samsung xcover s5690
    Kiitos neuvosta, auttoi jo paljon :)
    Sitten tämmönen maallikon tyhmä kysymys, että mistä tiedän piilotiedostojen olevan kopioitu, jos ne on piilossa..? :/

4. lettubatman

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    OP3
    Laitat kansion asetuksista "näytä piilotetut tiedostot" kohtaan ruksin. Olettaen että windowsia käytät.

5. Jenah

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    samsung xcover s5690
    Jes, kiitos paljon :)

Jaa tämä viestiketju