1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Java-sovelluksen asennus Pelit-kansioon

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja temppa200, 27/8/05.

1. temppa200

Tykkäykset:
    0
    Elikkä onko mahdollista saada asennettua java-sovellusta Nokian 40-sarjan Pelit-kansioon?
    ...ja miten?

2. jaska915

jaska915 Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    89
    Puhelinmalli:
    Z5C
    Esim. Oxygen Phone Manager antaa valita kumpaan kansioon haluaa javasovelluksen laittaa.

3. Laama2

Tykkäykset:
    0
    Muokkaamalla .jad fileä, lisäämällä sinne rivi "Content-Folder: Games", muistaakseni

4. temppa200

Tykkäykset:
    0
    Onkos toi ohjelma ilmainen?

Entä onko mitään tapaa, jolla java-sovelluksen saisi asentumaan ihan miten vaan asentaakin niin tonne Peleihin. Olen meinaan yrittänyt lisätä JAD-tiedostoon ja MANIFEST.MF-tiedostoon rivin:

Koodi:
    Nokia-MIDlet-Category: Game

Olen tehnyt näin:

1. Loin J2ME Wireless Toolkit 2.2:n KToolbarilla uuden projektin.
    2. Säädin asetukset ja tallensin ne. (ohjelma luo projektin_nimi\bin-hakemistoon nimi.jad-tiedoston sekä MANIFEST.MF-tiedoston.
    3. Avaan tiedostot ja lisään kummakin tiedoston loppuun rivin:
    Koodi:
    Nokia-MIDlet-Category: Game
    ...ja tallennan tiedostoon muutokset.

4. En kuitenkaan tiedä mistä voisin KToolbarista "päivittää" asetukset tai jos menen takaisin Asetuksiin (Settings), .jad ja manifest tiedostoista poistuu itsestään viimeinen rivi (Nokia-MIDlet-Category: Game).

En nyt tiedä miten sen voisi selittää, mutta tietääkö joku et pitäiskö mun muokata tiedostoja ja miten...

edit: ai tänne olikin tullu infoa sillävälin kun kirjoitin viestiä. Pitääpä koittaa ;)

5. temppa200

Tykkäykset:
    0
    No eipä toi Laama2:n neuvo auttanu tai sit tein jotain väärin.

Vaikka no, ei tä nyt niin tärkee juttu oo. Voisin joskus ladata ton Oxygen Phone Manager (pystyykö tällä ohjelmalla muuten laittamaan logon puhelimeen (6230:aan)?)

Jos jollain tulee hyvä neuvo vielä mieleen ni kirjottakaa ;)

6. Laama2

Tykkäykset:
    0
    On sulla temppa200 ihan oikea koodipätkä, eli toi "Nokia-MIDlet-Category: Game" tulisi lisätä jadiin niin pitäisi toimia. Olen näitä itsekin aikoinaan notepadilla jadeihin lisännyt kun tallentuivat vääriin mestoihin..

Toi edellämainitsemani koodirivi tais olla jonkin toisen valmistajan puhelimiin sitten.. sori väärästä infosta

7. temppa200

Tykkäykset:
    0
    Noin olen yrittänyt tehdä... olen siis lisännyt ton "Nokia-MIDlet-Category: Game" -rivin sinne JAD:iin. mut eipä auta :(

No eipä mitään, virheistä oppii :)

Jaa tämä viestiketju