1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Java pelit ja sovellukset, voiko testata?

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja Zimmy, 28/1/04.

1. Zimmy

Tykkäykset:
    0
    Eli onko mitää millä voisi testailla java pelejä ja muita tekeleitä peeceellä?
    Tuskaa säätää niitä puhelimeen asti kokeilua varten ilman kaapelia.

2. Epelii

Tykkäykset:
    0
    Kyllä pystyy.
    Jos nyt olet ohjelmoinut noita Midlettejä javalla, minkä voisi olettaa viestistäsi, niin sulla on varmaan Java SDK ja J2ME haettuna http://www.sun.com/:sta ja asennettuna. Ja haluat varmaankin testata niitä Siemensin puhelimiin, jonka olettaisin foorumin alueen valinnastasi. Niin rekisteröisy http://www.siemens-mobile.com/developer/:iin ja hae sieltä SMTK core pack (Java SDK:lle) ja haluamasi puhelin emulaattori (C60, MC60, SL55, M55, S55, tai SL45i).

Toki tällä voi testata kaikkia Java ohjelmia ja pelejä mitkä toimii valitsemassasi puhelimessa.

Itse olen jonkin aikaa käyttänyt M55 emulaattoria ladattujen pelien testaamiseen. Ihan mukava kun ei tarvitse siirtää niitä kännyyn vain testaamista varten.

3. Zimmy

Tykkäykset:
    0
    Kiitoksia. Tästä oli kovasti apua.

4. JuhaK Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Kiitos munkin puolesta. Onkin ollut tuskastuttavaa latailla peliä luuriin monta minuuttia wapin kautta ja sitten todeta että onpa paska peli. Nyt voi ladata puhelimeen vain ASIAA =)

EDIT: Voitkos sittenkin jelppiä vähän paremmin mitkä tiedostot tuolta sun.com:ista tulee ladata? Kun menin sinne saitille ja olin ihan hukassa. Sitten lykkäsin ohjelmahakukohtaan java sdk, niin tuli kymmeniä ohjelmia ja vitustako mä tiedän minkä mä niistä lataan =)

5. Epelii

Tykkäykset:
    0
  6. JuhaK Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Sitten vielä yks ropleema:
    kun tuolla hyväksyy nuo ehdot, niin siihen tulee kaks vaihtoehtoa ladata: 1. Windows Offline Installation, Multilanguage
    2. Windows Installation, Multilanguage

Kumpi noista pitää ladata ja mitä ne tiedostot oikeastaan on? kun toinen on jotain 40 mb ja toinen 300 kb..?

7. Epelii

Tykkäykset:
    0
    Se 40Mb filu. Mulla Java J2me SDK vie sen 36Mb...

Se pienempi tiedosto on vain asennus ohjelma. Se hakee sitten Sun:n servulta sen ohjelman tiedostot sitten myöhemmin.

Jaa tämä viestiketju