1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Java peleistä tiedustelen.

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja Carman, 19/1/05.

1. Carman

Tykkäykset:
    0
    Olen nyt ostanut 2kk sitten E710 ja olen nyt lähes viikon ja päivittäin olen googlesta sun muusta etsinyt sivuja joista saisi java pelejä tallennettua PC:lle ja sitten siirtää siitä puhelimeen. Nyt kun tänään löysin nämä sivut ja käytin hakua mutta en löytänyt tietoa/sivuja mistä voisin niitä pelejä ladata. Jos joku tietää tuollaisen sivun mistä voi: Tallentaa pelin PC:lle ja sitten siirtää datakaapelilla puhelimeen.

Jos joku tietää tuollaisen sivun niin olen kiitollinen sivun antajalle.

-kiitos- jo etukäteen. :)

2. Draiver Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Datakaapelilla ei valitettavasti pysty siirtämään pelejä puhelimeen, homma täytyy hoitaa wapin kautta.
    (Datakaapelilla onnistuu soittoäänien, taustakuvien sekä valokuvien siirto)

Yksi ilmainen sivu, josta pelejä voi ladata wapin kautta, on www.tagtag.com (sivuilta kohta "tagtag.java", ohjeet pelin lataamiseen puhelimeen)

Wapin kautta lataamisen hinta riippuu operaattoristasi.
    1Mt siirrettyä dataa maksaa operaattoreilla seuraavasti:
    Elisa 4.88€/Mt
    Sonera 5.99€/Mt
    DNA 1.50€/Mt
    Saunalahti 1.50€/Mt
    Kolumbus 1.50€/Mt

Eli Elisalla ja Soneralla huomattavasti kalleinta...

Pelit vie lähes aina alle 100kt, yleensä jopa alle 50kt (tagtagin sivuilla näkyy paljonko mikäkin peli vie -> mitä vähemmän, sen halvemmaksi sen lataus tulee).
    Joten niiden lataaminen wapista ei juurikaan maksa, jos käytössäsi on jokin mainituista 1.50€/Mt-liittymistä...(yhden pelin lataus maksaa muutaman sentin)

Jotta voisit wapista ladata, täytyy puhelimessasi olla WAP GPRS -asetukset kunnossa. Kyseiset asetukset voit tilata operaattorisi nettisivuilta.

E: pari korjausta...

3. Carman

Tykkäykset:
    0
    Juu kyllä minulla wab ja GPRS asetukset on kunnossa, just minun tuurilla mulla on Sonera mutta ei se haittaa kun ei se varmaan kauheeesti päälle 1e ole.

-kiitän-

4. Carman

Tykkäykset:
    0
    Nuo pelit kyllä näyttää aikas huonoilta. : ( kun katselen niiden pelien kuvia niin suunnilleen 4värisiä ja paintilla tehtyjä.

Jos oikein tajusin niin eks niissä on ne kaikki pelit mitä on: Games - Arcade, Games - board, Games - Other

5. Draiver Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Juu eihän tuolla nuo pelit mitään huippuhienoja ole, kun on ilmainen palvelu...
    Mutta esim. nuo lautapelit ihan mukavia (niiden ei tarvikaan mitenkään hienoja olla).

En nyt äkkiseltään muista mitään sivua, josta löytyisi "hienompia" pelejä ilmaiseksi...

Soneralla yhden pelin (50kt jälleen) lataus maksaa noin 0.30€.
    Mutta tuolla tagtagissahan suurin osa peleistä on vielä pienempiä, joten ei se Sonerallakaan mitenkään kallista ole (kuitenkin suhteessa muihin paljon kalliimpaa)...

6. Carman

Tykkäykset:
    0
    Hain tänään tagtagin WAB sivuilta pelin ja ne on niitä hyviä pelejä maksaako ne? mutta hain tänään yhen pelin Prince Of Persian niin se ei toiminut vaikka kuuluisi, kaverilla on E330 ja tänään se toimi päivällä mutta nyt illalla hänelläkään ei toiminut eikä minulla missähän vika?

7. Draiver Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Mitä hyviä pelejä?

Tuosta en osaa sanoo miks ei toimi, jos kuitenkin aikaisemmin toiminut..

8. Carman

Tykkäykset:
    0
    Onse kyl paskaa ku pelin pitäisi toimia niin haen pelin ja menin peleihin ja alan pelaamaan, siihen asti kaikki hyvin kun tulee se Gamesoft mut sit ruutu menee harmaaks ja puhelin käynnistyy ittestää uudelleen... Onko kenelläkään muulla käynyt näin?

9. Draiver Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Tagtagista oon 4 peliä luuriini ladannu ja kaikki on toiminut ilman ongelmia.

10. Carman

Tykkäykset:
    0
    Jaa koitas sitä prince of persiaa ok? se on iha sika hyvä epli mutku ei vaa toimi kaverilla toimi pari kertaa mut sit ei enää ja sil on E330

11. Carman

Tykkäykset:
    0
    Nyt hain mikä seny olikaa joku Call of Duty ni se toimii kyllä :)

12. Draiver Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Juu nuo taitaa olla ihan tavallisten henkilöiden tekemiä pelejä, joita voi tuonne lähettää, joten jos joku ei toimi niin se on pelissä vika, ei luurissa...

Jaa tämä viestiketju