1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Java-ohjelmien arvostelut

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Ozzy, 10/8/03.

1. Ozzy

Tykkäykset:
    0
    Hei,

Olen etsiskellyt saittia, josta voisi tarkastaa myynnissä olevien java-ohjelmien arvosteluja, mutta en ole niitä sisältäviin sivuihin törmännyt kuin satunnaisesti. Onko kellään hyviä linkkejä?

Oikeastaan toivoisin, että kellään ei olisi linkkejä tarjota. Olen nimittäin pikku hiljaa kypsytellyt ideaa Java-ohjelmien arvosteluihin keskittyvästä saitista, ja olisi tietysti hienoa, että laadukkaita kilpailijoita ei olisi.

Löytyisikö täältä muuten innokkaita ja taitavia arvostelijoita? Ideana olisi se, että arvostelija saisi itselleen ohjelmistoista arvosteluversiot, joista kirjoitettu arvostelu sitten julkaistaisiin sivustolla.

Jos idea lähtee toteutumaan, niin remmiin mahtuisi tietysti mukaan myös PHP:tä ja sillä tehtyjä tietokantasovelluksia hallitsevia ihmisiä. Graafikkoja tietysti aina tarvitaan myös. Koodauspuolella ihmisistä ei niin kauhea pula ole, koska platformi sivustolle (jos se päätetään toteuttaa) on jo valmiina.

2. fxmlder

Tykkäykset:
    0
  3. saeaetaejae

saeaetaejae Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Jos jotakuta kiinnostaa arvostella Java- pelejä Pinkoodi- lehteen, niin laita meiliä olli@undo.fi. Katsotaan jos saisi vaikka hankittua ilmaiseksi ohjelmia.

4. jason

Tykkäykset:
    0
    No mä oon testannu/pelannu varmaan lähes sataa symbian/java-peliä. Jotain puhetta tosta olikin aeron kanssa, mutta mitään ei ole kuulunut.

wirelessgamingreview taitaa olla aika suosittu arvostelujen/esittelyjen lähde. osoitetta en kyllä nyt muista, olisikohan ollut www.wirelessgamingreview.com

5. MadMan

Tykkäykset:
    0
    En löytänyt arvostelua tosta Wild West pelistä, jonka saa ainakin Soneran wapista. Onko joku pelannut? Kannattaako ladata?

6. jason

Tykkäykset:
    0
    Enpä usko, että kyseessä on mikään kovin merkittävä peli, sillä olisin kyllä muuten kuullut siitä ;]

Tehtävänäni on kirjoittaa pelien ja ohjelmien arvosteluja pinkoodiin. Mitä softaa haluaisitte lehdessä arvosteltavan? Voin harkita monenlaisia ehdotuksia, tosin läheskään kaikkea ei saa lähettämällä meiliä valmistajalle..

Jaa tämä viestiketju