1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

JAR/JAD ASENNUS

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Guest, 15/3/03.

1. Guest Vieras

Kun ei kukaan tunnu vastaavan tuohon aikaisempaan threadiin (3650+softa) niin täytyi tehdä uusi. Niin eli miten saan asennettua noita tiedostoja, olen vienyt niitä kännyyn (3650) ja asentanut, mutta se on tehnyt muistikortille vain jonkun kansion 'midp'? Eli miten saan asennettua ne niin että tulee kuvakkeet jnejne. ?

2. Manticore

Tykkäykset:
    0
    Ne tulevat sovelluksiin. Ihmettelen vaan miksei nykyään voida itse etsiä niitä.

3. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    786
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    itse olen tehnyt tämnän näin:
    avaa nokian 3650:n pc-suite ja yhdistä kännykkä esim infrapunalla koneeseen. sitten kun puhelin on yhdistetty niin siellä ylä valikoista toiseksi viimeinen oikealla (en just muista mitä siinä lukee) ja siellä on että asenna sovelluksia tai joku sellanen
    sitten kun siitä painaa niin aukeaa uusi ikkuna josta etsit tietokoneeltasi sen kansion jossa nuo jar ja jad tiedostot ovat...valitset sen ja painat asenna(tai ok mikä siin nyt onkaan)ja sitten se asentaa sen ja kysyyy että muistikortille vai puhelimen muistiin..sit se taas jotai nasentelee ja sit tulee puhelimeen näkyvioin viesti että asennetaan ko xxxxx(xxxxx= sen ohjelman nimi) sitten vastaat siihen että kyllä ja sit tulee että "asennus valmis" ja sitten menet sovellukset kansioon ja se on siellä

anteeksi vähän epäselvät ohjeet mutta en oo omalla koneella niin en voinut ihan tarkkoja kohtien nimiä ulkomuistista sanoa

Jaa tämä viestiketju