1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

järjestelmävirhe+nokia 3650

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja kettu500, 17/8/03.

1. kettu500

Tykkäykset:
    0
    3650 ilmoittaa otettaessa yhteyttä sähköposilaatikkoon:yleinen järjestelmävirhe! Olin jo vähällä buutata kapulan mutta tajusinpa vielä käydä OSOITEKIRJAN läpi...Tämä mielisairas laite menee näköjään sekaisin,jos sinulla on samalla nimellä 2 sähköpostiosoitetta.Ihan vaan tiedoksi,ettei tarvitse runkkailla turhaan asetuksia,vika ei olekaan vättämättä niissä...

2. Arakin

Tykkäykset:
    0
    Tuota en kyllä ihan heti usko :) Minulla löytyy kyllä monta sähköpostiosoitetta moneltakin nimeltä ja homma pelaa ihan ok. Olisikohan ollut niin että mailiboksiisi ei saanut yhteyttä verkko/yms. ongelmien takia ja sitten kun olit poistanut toisen sähköposoitteen oli vika korjaantunut.

Oletko kokeilla lisätä takaisin toisen sähköpostiosoitteen ja kokeillut taas

3. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Tai ositteessa laittomia merkkejä.
    Symbian koneet ilmoittelevat noi virheet aika karulla tavalla.

4. Hiisty

Hiisty Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia 9500 Saunalahti
    mä saan tuollaisen virheilmoituksen mikäli toinen gprs yhteys on vielä päällä(WAP) tai katkennut odottamatta, odottelu tai buuttaus yleensä helpottavat tilannetta

5. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Jep, tällöin mailipalvelimeen ei saada yhteyttä.
    Sen toki saa katkaistua yhteyttä aukipitävästä ohjelmasta tai valmiustilassa pitämällä punaista luuria hetkenaikaa pohjassa.

6. sami394

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Koti: W880i (Sonera) / Työ: 5500 (multi-SIM)
    Mulle tulee kyseinen virheilmoitus käynnistyksen yhteydessä.
    Onko S60ssä jotain autoexec.bat tyyppistä tiedostoa jossa näkee mitä puhelin lataa käynnistyksen yhteydessä muistiin?

Jaa tämä viestiketju