1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

IW Developer Challenge

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja IWDeveloper, 12/5/09.

1. IWDeveloper

Tykkäykset:
    0
    Moi,

Mikäli uusien palveluiden kehittäminen ja pieni kilpailuhenkisyys kiinnostaa:

2. kimmo Vieras

Kokonaan uuden ketjun arvoinen asia ei mielestäni ole, lisäksi erittäin onneton avaus. Itse asia saattaisikin jotakuta kiinnostaa, jonka vuoksi toivoisin että joku panostaisi avaukseen hieman enemmän.
    Poistin linkin ja toivon että joku keksii tälle ketjulle paremman paikan..

3. Tumppu Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    9
    Puhelinmalli:
    6110
    Linkin poiston johdosta ei mitään käsitystä, olisit jättänyt.

Voisin keksiäkin paremman paikan ketjulle, ehdotuksia? (kun en tiedä mistä kyse...)

4. kimmo Vieras

No, aloituspostauksen otsikko googgeliin, niin eiköhän se siitä. Kyse siis TeliaSoneran järjestämästä kilpailusta kehittäjille. Koska asia ei liikuta itseäni pätkääkään, niin en haluaisi tästä mitään kummempaa selvitystä tehdä.
    Jätin kuitenkin aloituspostauksen sen vuoksi, että jos joku haluaisi asiaa hieman tarkentaa/keskustella siitä.

5. Tumppu Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    9
    Puhelinmalli:
    6110
    Huohh, jos ei mulle kaikki aukea heti nyt niin en ainakaan mpf ketjuja rupea kuuklettamaan. Tosin en uskonut sinun niin luulevan.

Ehkä nämä elämää pienemmät asiat jossain vaiheessa selvenevät...

6. eralumi Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    30
    Niimpä, mikäli ketjun aloittaja olisi panostanut ketjun aloitukseen hieman paremmin, eikä vain mainostusmielessä iskenyt linkkiä, niin itse kukin oltaisiin asian suhteen hieman viisaampia.
    Itse tosin ehdin linkin avata ja ohimennen vilkaista sivuja, eli Teliasonera järjestänyt jonkun kilpailun jossa pitäisi Soneralle koodailla jokin uniikki internet-sovellus.

7. kimmo Vieras

Eli vattu, prkelestna, jos ei tältä foorumilta löydy TSn edustajaa, joka aloituspostauksen kävisi korjaamassa.
    Tänään mie sen poistan, jos ei kukaan sille mittään tee.
    PS son "niinpä".

Jaa tämä viestiketju