1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Isolla näytöllä puhelinta

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja Ronskiranskis, 26/11/13.

1. Ronskiranskis

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    ZTE blade 3
    Eli nyt olis hakusessa 5" näytöllä varustettua puhelinta. Kiinasta olen ostamassa, koska budjetti on max. 150€, mutta mielummin siellä lähempänä satasta.
    http://www.aliexpress.com/item/zte-...e-android-4-2-5-0-960x540-IPS/1475288657.html
    Tota olen katellut ja näyttää hyvältä varsinkin kun on 900mhz 3g, mutta se ei ole pakollinen. Ja tehoja pitäisi olla sen verran, että netflix pyörii, mutta mitään raskaita pelejä yms. ei tule pelattua. Mieluusti olisi 1 gigaa ramia, mutta 512:kin varmaan riittää. Ips paneelikin olisi hyvä olla. Zte blade 3 on nykyinen puhelin ja siinä alkaa olla ongelmia(hukkaa kenttää, sammuilee ja näyttö paskana), mutta sen tehoihin olen ollut tyytyväinen.

2. Axefield

Axefield Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    2179
    Puhelinmalli:
    6S
    Alta 200€:n Lumia 625. Kaikki toimii kuten odottaa sopii ja 2 vuoden takuu ilman helvetillistä sähläämistä. Vai oliko tässä nimenomaan Android haussa?

3. Ronskiranskis

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    ZTE blade 3
  4. jviirret Vieras

Neo N002i ainakin oli hyvä puhelin. Noissa Neoissa on panostettu Ram muistin määrään, N002i:ssä oli 1Gb, kun muissa MTK6577 puhelimissa pääsääntöisesti 512Mb. Tässä N003:ssa 2Gb kun muissa MTK6589:ssä yleensä 1Gb. Näytön tarkkuus on myös "pykälää" parempi. Vastaavasti hinta sitten kovempi...

5. Ronskiranskis

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    ZTE blade 3
    Okei, ajattelin otta ton gigan mallin, jolloin hinta olisi alle 150€, tosin jos jää tulliin niin se on eri tarina...
    Onko kännyköillä suurempi todennäköisyys jäädä tulliin vai onko se vain arpapeliä ?

6. Mauski Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    65
    Jos luit niin 5" näyttö oli vaatimus. Ei taida olla Lumia 625 viiden tuuman näyttöä

7. Ronskiranskis

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    ZTE blade 3
    Noniin nyt on tilattu neo N300, toivottavasti ei tarvi katua :D

8. jviirret Vieras

Ei käy tuosta laittamastasi linkistä selville että onko tuossa Googlen palvelut?

9. Ronskiranskis

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    ZTE blade 3
    Näin ainakin itse käsitin, nimittäin multilanguage ja saahan siihen sitten asennettua jonkin rommin jos ei ole.

1 henkilö tykkää tästä
  10. Mielakka

Mielakka

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy Tab 3 7.0" 3G

Jaa tämä viestiketju