1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

irRemote

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja LauriL, 15/4/03.

1. LauriL

Tykkäykset:
    0
    Sain "jostakin" käsiini irRemote nimisen ohjelman, jonka ilmeisesti pitäisi toimia eri vempeleiden kaukosäätimenä. Onko kellään kokemuksia softasta? Itse yritin ohjata Nokian TV:tä ja Sanyon videoita tuloksetta, mutta Sonyn videota onnistuin ohjaamaan! Vau!

Suurin etäisyys oli pari kolme metriä, mutta onhan siinäkin jo liikaa matkaa, jotta jaksaisi nostaa peffansa soffalta ja painaa nappia. ;)

Olisi kiva jos immeiset pistäisi tänne hieman kokemuksiaan tuosta ohjelmasta. Mitenhän tuota Nokian TV:tä voisi ohjata? Ei välttämättä mitenkään...Ihmettelen myös noita view1, view2 -"lehtiä", kun view1:ltä ei voi siirtyä view2:lle. Ehkä tämä softa on rakennettu 7650:lle??

2. Crossfade

Crossfade Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Sonyn laitteet toimii kaikki mulla. Nokian, samsungin ja saloran tv:t ei oo mulla toiminu.
    Hitachin dvd ei toimi. Samsungin videot toimii.

Onha toi ihan hauska esim. vaikka jos on kylässä jollain ni vaihtaa kanavaa ja porukat ihmettelee et onko se tv taas hajonnu :D

Edit: Mulla toimii noi view1 ja view2.

3. LauriL

Tykkäykset:
    0
    Vaihdoin eilen viestini jälkeen toiseen IrRemote softaan, Psintin demoversioon, jossa on paljon hienompi käyttöliittymä, mutta ei silläkään Nokian tai Saloran TV toiminut. Sonyn ja Sanyon videot kyllä...

4. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Minä olen käyttänyt yhtä noista kaukosäädin softista ja on toiminut hyvin.

Se on siis tämä -> http://www.psiloc.com/?id=prod&nrp=84

Laittakaa linkkejä muihin vastaaviin softiin.

5. Jace

Jace Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    N95, iPhone 5, V3, 7610, 8850...
    Olen saanut toimimaan: Philipsin; stereot, tv:n, videot, Panasonicin; tv:n. Sonyn; tv, mutta stereoita ei ole saatu toimimaan, Saloran; tv, Thompsonin; tv, ..

6. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Onkos tuosta vai ilmainenkin versio olemassa...?

7. Jace

Jace Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    Siis tuolta Psilocin sivuilta saa 14päivän trialin.

8. Julli

Tykkäykset:
    0
    Minulla oli tuo Psilocin kaukosäädin ja pari kertaa sai vaihdettua kanavaa sitten tuli jotain " This is Demo versio please restart irRemote" Sitten piti koko kännuykkä sammuttaa ja taas toimi pari kertaa.

9. Kipe

Tykkäykset:
    0
    Hyvinhän tuo toimii ainakii historian luokan telkkariin! :D (Philips)

10. LauriL

Tykkäykset:
    0
    Ei minun ainakaan pidä kännykkää kokonaan sammuttaa. Ohjelma vaan ilmoittaa "You are using demo version! Please restart irRemote." eli ei tarvitse kuin painaa 'Back' ja "kaukosäädin" toimii taas.

11. krush

Tykkäykset:
    0
    Mulla tuo on toiminut Panasonicin ja Sonyn telkkarissa ja Philipsin cd:ssä. Nokia ei kyllä toimi, mutta kuuleman mukaan tuon uuteen versioon pitäisi tulla opettamis-mahdollisuus eli sitä kautta saisi sitten kaikki vempeleet toimaamaan..

12. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Valmistajan sivuilla mainitaan ainakin seuraavat Nokian TV aikakauden merkit. ITT-Nokia, Nokia, Salora

13. LauriL

Tykkäykset:
    0
    Onhan se kyllä aika ironista, että Nokian puhelimenta käytettäessä ei toimi Nokian TV... ;)

14. Julli

Tykkäykset:
    0
    Niin minullakin tulee tuo sama teksti, mutta ei auta kun sammuttaa ohjelman ja tulee takaisin. Puhelimen sammuttaa ja taas toimii.

15. Jace

Jace Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    Itselläni oli 14päivän triali psilocin sivuilta, ja toimi kyllä ihan hyvin, ei tullut mitään ilmoituksia, että pitäisi sammuttaa tms.

16. JpM

Tykkäykset:
    0
    hauskimmillaan koulussa ja mcdonaldsissa. on siinä ihemettelemistä kun TV sekoilee ilman syytä =)

17. Sunny boy

Tykkäykset:
    0
    Oliskohan mahdollista tehdä samalla periaatteella autoihin yleistä lukon aukaisu-ohjelmaa? ;)

18. IceDice

IceDice Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    HTC Desire
    Jos painat nappeja n.20 kertaa niin ilmoitus ilmaantuu.

19. Crossfade

Crossfade Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    heheh :D Joo se ei toiminu mun tojotaan mut naapurion mersuun se näytti toimivan... ;)

Jaa tämä viestiketju