1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

IrDa vs. Bluetooth

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja MikkoSe, 8/2/04.

1. MikkoSe

Tykkäykset:
    0
    Nokia 3650 kuvien/softan tiedonsiirtoon kumpi olisi parempi väylä siirtää tietoa, Bluetooth vai IrDa?

2. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    787
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
  3. remedy

remedy Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Muuten ok mesta, mutta minimitilaus 50 euroa ja toimituskulut aina 14.13 euroa.

BT:tä suosittelen, ja osta käytettynä jos vain jostain löydät.

4. Omenanraato

Tykkäykset:
    787
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    täh. koskas se tollaseks on menny? kyllä mä oon saanu ostettua alle 50e tavaroitakin.

edit: katos juu. itse olen tilannut tuolta kyllä alle 50e:llakin joskus aikoja sitten tosin. (oisko ollu joku cd asema tms. )

5. remedy

remedy Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Siinähän se on etusivulla ensimmäisessä virkkeessä. Itse olin pari viikkoa sitten tuolta yhtä komponenttia tilaamassa (alle 50 euroa), jäi sitten tilaamatta.

Toinen mitä en voi sietää on tuo "toimitusmaksu" jonka maksat vaikka menisit noutamaan liikkeestä. (ainakin micoserissa näin, multitronicista en tiedä, mutta vahvasti uskon että samaa noudattavat)

6. Omenanraato

Tykkäykset:
    787
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    eihän siin oo mitään järkee et jos niillä on varastossa tuotteita ja sit meet liikkeestä hakemaan niin tulee toimitus kuluja. huh.

kaveri tilas oman BT:nsä tuolta mutta hän sai siihen samaan tilaukseen mun muistikortti tilauksen.

itse ostin bt:een www.indesol.fi :stä (tai siis liikkestä kävin hakemassa) ja hintaa oli muistaakseni 34.95e

7. remedy

remedy Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Näin on näppylät, "testasin" just, eli menet ja tilaat jotain mitä on varastossa, kassalle, ja toimitustavaksi nouto = 7 euroa toimitusmaksua...

Että silleen, kai tuollekin joku fiksu selitys on.

Jaa tämä viestiketju