1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

IRC puhelin

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja ZupaDupa, 20/10/02.

1. ZupaDupa

Tykkäykset:
    0
    Nyt etsinkin puhelinta ensisijaisesti GPRS:n+IRC:n perusteella. Löytyykö esim Java sovelluksena kännykälle sopivaa IRC clientiä tai saisiko sellaisen esim. Symbianiin?

Edit: Niin ja sellaista olisin vielä kysynyt että saisiko puhelimeen jotain Roger Wilcon kaltaista ohjelmaa jolla voi ilmaiseksi puhua internetin yli. Siinäkin säästäisi ainakin osan puhelinlaskuistaan.

2. NusNus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Galaxy S4 Active
    Olisi aika läppää puhua 24/7 ilmaiseksi gprs kautta. En kyllä usko että gprs siirtonopeus riittää puheeseen.

3. ZupaDupa

Tykkäykset:
    0
    Kyllähän 56 modeemikin tuossa hommassa kohtalaisesti pelittää.

4. Filvas

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Note 4
    Aivan pakko riittää kun normaali GSM:hän on pakattua dataa (?) jota se puhe-elin sitte sendii eteenpäin sillä omalla kämysellä nopeudellaan. Ja gerpihän on paljon nopeempi kun toi.

Örf, mistäpä minä mitää tiedän tätä mä vaan veikkailen. Eli mutuu. :D

5. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Kyllä alaspäin puheen saa tuleen, ongelmana on lähettäminen, siihen monessa laitteessa tarjolla vain yksiaikajakso.
    GSMDatalla ko toiminteen tekemisessä ei ole ongelmaan datapuhelun yli, mutta TCP/IP pohjaisena on laatu vähän heikompi.

6. ZupaDupa

Tykkäykset:
    0
    Tänään kun kävin Puhelinkioskin sivuilla niin huomasin että 7210:ssa on kaksi eri GPRS:ää (3+1/2+2). Voiko näitä vaihdella kesken yhteyden ja saako ne vaihtumaan automaattisesti parhaalle mahdolliselle nopeudelle?

Mutta takaisin aiheeseen. Onko jo olemassa IRC client kännykään?!?

7. heka

Tykkäykset:
    0
    on, WirelessIRC IRC client for Nokia 7650. ja se pelittää ihan ok..

8. Esa Isopahkala

Esa Isopahkala Ylläpitäjä

Tykkäykset:
    1329
    Puhelinmalli:
    Nexus 5x, Lumia 1020
    Tietääkseni puhelin hoitaa aikavälien jaon sisään/ulos automaattisesti (mahdolliset vaihtoehdot 3+1, 2+1, 2+2, 1+2 ja 1+1) eikä siihen voi itse vaikuttaa. Mikäli olen väärässä, paremmin tietävät epäilemättä korjaavat tähän.

Jaa tämä viestiketju