1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

IRC puhelimeen?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Samuli^, 31/10/05.

Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.
  1. Samuli^

Tykkäykset:
    0
    Olen kuullut että puhelimeen olisi mahdollista saada joku irc ohjelma minulle on puhuttu jmirc nimisestä ohjelmasta onko tommonen oikeasti olemassa vai onko semmosia olemassa monenlaisia? ja sitten voisitte antaa linkin mistä saisi puhelimeen messengerin Kiitos.

2. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Selailes vähän tätä foorumia, kokeile vaikka hakua, noihin kysymyksiisi alkuun, IM ja IRC ohjelmista löytyy juttua aika paljon.

3. Samuli^

Tykkäykset:
    0
    voisitko sä sanoo jos löydät täältä foorumilta etin 30min enkä löytäny mitään vai meneekö mun hakusanat ihan päin peetä

4. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Lue ensin my-symbian.com
    Sitten

Nokia 7710

Haussa voi rajata hakua tiettyihin "foorumeihin", voi valita että tulokset näkyy viesteinä, haussa toimii jokeri merkit mm. * ja siinä voi valita että kaikki hakusanat pitää löytyä.

IRC* and 7710* tuo yhden varsin pätevän vastauksen.

Googleakin voi kokeilla.

Kysymyksia toki syntyy ja asioista pitää keskustella, mutta kannattaa keskittyä niitä käsittelevii ketjuihin, muuten täällä on viikon päästä kymmenen ketjunaloittajan aloittamaa uutta ketjua aiheena "apua johonkin"

5. espenleka

espenleka Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Voi hyvänen aika näitä nykynuoria... Tuliko mieleesi kertaakaan hakea jostain muualta? Googlesta vaikka?

Edit: Vilkaisepa Googlen käyttöohjeita, on ihan suomenkielinen. Suosittelen muillekin.

Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.

Jaa tämä viestiketju