1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

irc ongelma.. taas..

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja -vice-, 4/1/05.

1. -vice-

Tykkäykset:
    0
    Puhelin 6820
    Irc clientit: Virca 1.1.20 ja WLIrc 0.96
    Liittymä: Sonera

Ongelmana on se ettei puhelin yhdistä minua irc serverille. Eli client jää kohtaan missä se 'connecting to server'. gprs toimii muuten puhelimessa ihan normaalisti. Molemmissa clienteissa on sama ongelma.

2. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    ja käytät internet yhteyttä?

Noista softista ja 6800/6810/6820sta taitaa olla tarkempaakin juttua vanhoissa ketjuissa.

3. -vice-

Tykkäykset:
    0
    Http ja socet yhteyttä olen kokeillut ja kumpikaan ei toimi. Olen myös selaillut aiempia ketjuja aiheesta eikä vastausta sieltäkään tunnu löytyvän.

4. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Niin mutta mitä yhteyttä käytät? (APN/yhteysosoite)
    Jos aihetta käsittelevän ketjun löysit niin usein voi jatkaa sinne, niin ketju ehkä täydentyy kattavaksi paketiksi... no en tiedä :)

5. -vice-

Tykkäykset:
    0
    Juu.. Noinkin olisin voinut toimia.

6. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Ok, ei toimi, eli pitää käyttää internet tai prointernet. käsin naputella oikeaan paikkaan. (mainittu kyllä jossain ketjussa)
    wap.sonera.net kautta mennään wap yhdyskäytävän kautta, sieltä et saa suoraa socet yhteyttä, http pitäs mennä läpi, tosin silloin tarvitset palvelimen väliin hoiteleen hommat IRC serverille.

7. aidra

Tykkäykset:
    0
    Auttakaa nyyppää...

Mulla on SE k500i ja JmIrc + saunalahti. Ei vaan toimi, connectaa kovasti ja parin minuutin päästä ilmottaa että error connecting to server, exception null.
    Joten osaisikohan joku kertoa mikä mättää? Tai että miten asetukset pitäisi kyseisessä puhelimessa olla?

8. charade

Tykkäykset:
    0
    Sama ongelma. Avustakaa.

9. FSD

Tykkäykset:
    0
    mulla kans, puhelin motorola. kaikkee kokeiltu ja kaikki maholliset virheilmotukset varmaa jo tullu

10. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Motorolassa (ainakin ROKRE1:ssä) pitää käydä valitsemassa WAP-selaimen oletusprofiiliksi oman operaattorin internet-yhdyskäytävän profiili. Ainakin kyseinen puhelin käyttää WAP-selaimen oletusprofiilia myös javaohjelmien profiilina. On todellä kätevää kun haluaa välillä käyttää WAPpia ja välillä taas Opera Miniä. :)

Jaa tämä viestiketju