1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

iPhone

Keskustelu osiossa 'Apple', aloittaja katuon, 12/4/08.

Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.
  1. katuon

Tykkäykset:
    0
    Moi kaikille,
    nyt löytyi kone joka on todella puhelin ja jolla hoituu
    just ne muut asiat jotka mulle riittää puhumisen lisäksi eli s-posti,kalenteri,netissä käynti,txt.
    Aivan mahtava ja kuinka helppo käyttis.
    Kyllä symbian ja msmobile saa ottaa mallia käyttiksestä.

2. Noma

Noma Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    25
    Puhelinmalli:
    Nexus 5
    No moi vaan sullekin. Kyllä oli taas fiksu postaus, iPhonesta ei täällä kukaan ole ennen kuullutkaan. Ei sillä taida ainakaan olla omaa ketjua jossa on kymmeniä sivuja viestejä.

3. Uimo

Uimo Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    :D

Taitaapi kyseiselle ihmehärvelille olla jopa kaksi ketjua pyhitettynä, molemmissa kymmenittäin viestisivuja. Eli ei se enää kovin uusi juttu ole.. Mutta moi silti.

4. Mr.Tyson Vieras

No ei kai sitä silti hengiltä tarvi kivittää jos joku haluaa hehkuttaa... Vois joskus ihmiset miettiä sitäkin että kaikki ei seuraa alan uusimpia tuulahduksia jatkuvalla syötöllä, niin ei välttämättä tiedä kaikkea alan kuumimmista uutuuksista ja näin ollen hieman myöhemmin alan asiantuntijoihin nähden aloittaa sen hehkuttamisen... Sama pätee monessa muussakin asiassa kuten esim. leffoissa. Ite just kattonu jonku hyvän leffan ja sitä hehkuttaa niin muut on heti että: Jaa se. Mä oon kattonu sen koneelta jo 3 vuotta sitten. Ite on vähä että mitä sitte, mä haluan puhua siitä nyt! Sori OT, mutta mielestäni ihan pätevä vertaus ja myös puolustuspuhe katuonin ja itseni puolesta. :)

5. Uimo

Uimo Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Kyllä, täysin totta. Itsekin syyllistyn enemmän kuin usein hehkuttamaan jotain, johon sitten tuleekin vastaukseksi "wanha!" tjsp. Mutta tässä yhteydessä oli kuitenkin pakko hieman kuitata, kun kuitenkin samalta Matkapuhelimet-alueelta löytyy jo kaksi aktiivista iPhone-keskustelua, jotka molemmat ovat jopa melko pinnalla koko ajan.

Mutta ei ollut tarkoitus kiviä heitellä, täysin hymyissä suin täällä kirjoitellaan :)

6. Jupex Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    17
    Puhelinmalli:
    Joku nokia
    Pitää foorumin yleisilmeen siistinä kun ei ole n+10 topickia samasta aiheesta.

Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.

Jaa tämä viestiketju