1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

iphone

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja katuon, 17/3/08.

1. katuon

Tykkäykset:
    0
    Moi, kaverini toi mulle 8gb iphone puhelimen ja on se aivan uskomaton peli.
    lukitus oli muutamassa minuutissa auki, kiitos Ziphone:n.
    Olen matkapuhelinalalla ollut (ja olen vieläkin) todella pitkään, nähnyt 7-kanavaisesta ARP-puhelimesta alkaen kaikki.
    Nyt tuli sellainen johon "vanha pierukin" heräsi. Minusta tää on todella hauska ja helppo sekä jotain uutta.
    Koittanut jos jonkin moista kapulaa.Aina kumminkin ollut joku Nokia.
    Ennen piti vaihtaa aina uusi malli kun noksulta tuli, mutta kun tuli ikää niin ei viitsinyt vaihtaa ulkonäön takia.
    Series 60 ok muihin verrattuna, mutta aina piti katsoa mikä oli käteen sopiva, viimeisin on nyt ollut E65 koska slide toimii
    hyvin.Mutta mutta IPHONE mullisti kaiken kun sen sain ja siihen ladattua omat softat ym..
    hieno laite ja erittäin hyvä ja toimiva selain. PushMailit toimii hienosti.Tää on jautaa!!
    Todella hyvä käyttöliittymä ja selkeä iso näyttö.
    Kyllä se vanhakin innostuu, kun saa mieleisen tuotteen.
    Muutama iso kohta on ollut mp-alalla mitkä on jäänyt minun mieleen:
    Duplex arp oli kiva jutella kun ei tarvinnut painaa tangettia
    Mobira Talkman painoi vain 4,5kg ja voi kantaa mukana
    Mobira Cityman 900( koko ei voi tulla piennemmäksi koska korvan ja suunvälin mitta on vakio).
    Nokia 7650
    ja nyt IPHONE!

Erittäin tyytyväinen käyttäjä!

2. peki

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia e51, Telefinland, T-mobile
    Kokeilin tyttoystavan broidin iPhonea pari paivaa ja kai se on pakko hankkia vaikka olenkin Nokia e51:een tosi tyytyvainen varsinkin voippi mahdollisuuksien takia. Eli menossa Apple Storeen taalla Floridassa. Jos halukkaita loytyy niin tomitan Suomeen 490 egella (iPhone 8Gb versio 1.1.4). Email: peki@usa.com

Jaa tämä viestiketju