Olen lähdössä Jenkkeihin sukulaisiin ja sieltä sais operattorivapaan iPhonen suht mukavasti...
Eli saako tälläistä kapulaa päivitettyä Suomisoftalle mitenkään???
Kiitos vastauksista jo etukäteen.
No on erikoista... Tänään olin Floridaan ekaa kertaa yhteydessä, ja lupasivat käydä selvittämässä nämä vapaat puhelimet ja niiden hinnat.
Tälläisiä hintoja tuntuu Florida olevan turvoksissa, mikäli nettiin on uskomista? Ilmeisesti kaikki Floridan sim lock free iPhonet on feikkejä??
http://florida.olx.com/for-sale-samsung-omnia-ii-nokia-n700-apple-iphone-3g-s-32gb-iid-46447834
Kylläpä naurattaa. Ja varsinkin siinä vaiheessa naurattaa pirusti kun makselet sitä AT&T:n kytkysopparia sen kaksi vuotta, käytit sitä liittymää tai et, oli unlokattu tai ei. Taitaa olla minimissään noin 50 taalaa/kk. Naurattaa kun tulee niin halvaksi.No niin, hinnat on tosiaan hurjia Applen virallisilla myyjillä ( varmistettu paikan päällä ) ja halvimmillaan saa 2-vuoden kytkykoneen 199usd, mutta mikä parasta..............................25usd maksaa puhelimen Unlockaus!
BBBUUUAAAHHHAA!!!!!!!!!!
No on erikoista... Tänään olin Floridaan ekaa kertaa yhteydessä, ja lupasivat käydä selvittämässä nämä vapaat puhelimet ja niiden hinnat.
Tälläisiä hintoja tuntuu Florida olevan turvoksissa, mikäli nettiin on uskomista? Ilmeisesti kaikki Floridan sim lock free iPhonet on feikkejä??
http://florida.olx.com/for-sale-samsung-omnia-ii-nokia-n700-apple-iphone-3g-s-32gb-iid-46447834
Jep, eikä taida AT&T-sopparin avaaminen niin vaan onnistua ilman amerikkalaista osoitetta...Kylläpä naurattaa. Ja varsinkin siinä vaiheessa naurattaa pirusti kun makselet sitä AT&T:n kytkysopparia sen kaksi vuotta, käytit sitä liittymää tai et, oli unlokattu tai ei. Taitaa olla minimissään noin 50 taalaa/kk. Naurattaa kun tulee niin halvaksi.
Laskitko hinna veroineen vai ilman? Paljonko on eroa kytkyyn josta purkaa sopimuksen ? Jälkimmäisessä olisi Suomi takuu.Eli jää noin 100,-€ kalliimmaksi kuin 24kkKytky puhelin. No 100,-€ olen valmis maksamaan siitä että saa käyttää mitä operaattoria haluaa.
Laskitko hinna veroineen vai ilman? Paljonko on eroa kytkyyn josta purkaa sopimuksen ? Jälkimmäisessä olisi Suomi takuu.
Ok, varmuudenvuoksi kyselin mitä mukaan laskin, ei komentista aivan selvinnyt, niin jos joku tuo tullinkautta Suomeen niin osaa nyt vähän paremmin arvioida onko touhussa taloudellista ideaa.Verotta, koska puhelin tulee "systerin käyttöön" joka asuu Sanghaissa, miksi siitä nyt pitäis veroja alkaa maksamaan jos Suomeen tulee kylään ja mukana on oma käytetty duunipuhelin.
Kytkyissä en halua olla missään tekemisissä ( huonoja kokemuksia )
Oikeinja mitä tulee takuuseen niin riskejä pitää ottaa,
Mitkäs ne Euroopan maat ovat josta kytkyttömiä saa? Italian tiedän.....Euroopan kytkyttömiä saa noin 100-150e halvemmalla kuin soneralla sopparin purkujen jälkeen
En itekkää nyt kaikkia muista mut Italia, tsekki, Belgia ja sit viel muistaakseni pari muuta maata, oisko Hollanti