1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Iphone-itunes ongelma

Keskustelu osiossa 'Apple', aloittaja softaaja93, 8/8/10.

1. softaaja93

softaaja93

Tykkäykset:
    0
    Pieni ongelma itunesin kanssa. Eli minulla on vanhempi versio itunesista, enkä pysty päivittämään iOS4:ään. Palautus ei myöskään onnistu, johtuen varmaan samasta asiasta. Itunesin päivitys tuntuu mahdottomalta tehtävältä, koska applen sivuilla oleva latauslinkki 64-bit windowsille ei toimi (latausnopeus 0/kbs). Kun yritän päivittää itunesin kautta, tulee jonkinlainen virheilmoitus muutaman tunnin latauksen jälkeen. Mistä saan itunes 9.2 ladattua, tai onko jotain muuta keinoa saada laite toimimaan? iLuuri on siis nyt palautustilassa eikä lähde käyntiin ennen palautusta. Osaisko joku auttaa? Kiitos jo etukäteen.

2. ajs Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    195
  3. softaaja93

softaaja93

Tykkäykset:
    0
    Ite saan ton 32-bit version ladattua heti, mutta 64-bit ei lataudu ollenkaan. Sama ongelma ollut jo yli kuukauden ajan. Olen yrittänyt etsiä torrentia tai jotain muuta latauslinkkiä mutta eipä ole löytynyt.

4. softaaja93

softaaja93

Tykkäykset:
    0
    Nyt sama ongelma 32-bit versiolla. En tiedä mistä johtuu, kone formatoitu ja windows asennettu uudelleen, sama ongelma jatkuu. En ole edes kuullut että kenelläkään muulla olisi ollut samaa ongelmaa. Outoa...

5. juhatoivanen

Tykkäykset:
    0
  6. Delli

Delli Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    348
    Puhelinmalli:
    iPhone 6S, 16GB
    Täydellä nopeudella tulee noista linkeistä.
    Nopeus keskimäärin 1300 kB/s.

Suomen Applen sivuilta tulee myös samaa vauhtia.

7. softaaja93

softaaja93

Tykkäykset:
    0
    En tiiä mikä on vikana mutta mulla keskeytyy lataus kesken, latasin sen mistä vaan.

Jaa tämä viestiketju