1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

iphone+häiriö

Keskustelu osiossa 'Apple', aloittaja timpero, 22/6/10.

1. timpero

Tykkäykset:
    0
    Hei,

Iphone on noin viikon ajan ottanut jatkuvasti ilmeisesti häiriötä jostain, en tiedä mistä. siis samanlaista ääntä mitä esim. radio pitää jos on päällä ja puhut vieressä puhelimeen, tosin nyt ääni kuuluu iphonen kaiuttimesta suoraan korvaan, eikä ala heti kun puhelukin vaan noin 30sec sen aloittamisen jälkeen.
    Soittajalla ei ole väliä, vika on siis "minussa"
    mistä tämä voisi johtua?

salakuunnellaanko minua :(

2. HateBreeder

Tykkäykset:
    5
    Puhelinmalli:
    Huawei Honor 8
    Jos itse kuuntelen kaiuttimista iPhonen kautta musiikkia ja joku esim. soittaa minulle ja puhun siitä niin kuuluu samanlaista häiriötä kaiuttimista eli kait tuo on ihan normaalia, vai mitä muut ovat mieltä?

3. timpero

Tykkäykset:
    0
    Iphonen kaiuttimella tarkoitin nimenomaan "earpiece" kaiutinta eli näytön yläpuolella olevaa. Surina on melko kovaa, melkein migreenin saa. :)

4. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    787
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    ei kyl puhelimesta oo itellä koskaan tullu tommost...

2g iphone sen sijaan aikanaan oli semmone et täyty pitää 5m päästä kaiuttimista ku ne otti heti häikkää :D

5. timpero

Tykkäykset:
    0
    Jep, ei ole mullakaan ollu. Tosiaan ei ota häikkää mihinkään toiseen laitteeseen vaan suoraan puhelimesta kuuluu tuo..

Jaa tämä viestiketju