1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Vaihdettu Iphone 6 64 gb silver -> iPhone 6 plus 64 / 128gb (Hki)

Keskustelu osiossa 'Myydään puhelimia', aloittaja tietovanhus, 21/2/15.

1. tietovanhus

tietovanhus

Tykkäykset:
    18
    Puhelinmalli:
    htc 10 camellia red
    Takuu:
    Kyllä
    Kuitti:
    Kyllä Saunalahdelle
    SIM-lukittu:
    ei
    Väri:
    Silver
    Kunto:
    uudenveroinen
    Vaihto:
    Kyllä iphone 6 plus 64 / 128
    Hintapyyntö:
    Vaihto
    Sijainti:
    Helsinki
    Toimitustavat:
    Nouto
    Myyjän nimi:
    Hans
    Myyjän sähköposti:
    yv,llä
    Myyjän puhelinnumero:
    yv,llä
    Morjens

Minulla olisi virheetön Iphone 6 64 gb silver tarjota vaihdettavaksi. On lasikalvo ollut alusta lähtien ja toinen tulee mukaan, lisäksi on 3 erilaista koteloa tarjota mukaan vaihdossa. Kunto on siis uudenveroinen ei naarmuja, alkuperäinen laatikko ja TAKUUKUITTI. On ostettu 28.9 2014 Saunalahdelta.

Etsin siis vaihtokauppaa uudenveroiseen ( täysin virheetön ja alkuperäislaatikko oltava ) kuitilliseen Iphone 6 Plus 64 / 128 gb ja Suomesta ostettu. Kiriteerinä on lisäksi lasinen suojakalvo tai kalvoiteetu, flip kotelo tai muita suojakoteloita.
    On menneet eri foorumeilla näköjään päittäin 64 gigaset . 128gb voin maksaa välirahaa (100 ekua) .

Voit tietysti esittää oman toivomuksesi hintojen suhteen. Laita vastaukseen valmiiksi lopullinen väliraha, niin vältytään miljoonalta tinkimis posteilta.

Vaihtarit Helsingin Hertsikassa meillä. On tällä hetkellä ainut puhelin ja puretaan aktivointi vaihdon yhteydessä. Jos kiinnostuit, tule tekemään vaihtarit.
    HUOM. 16 gb mallia turha tarjota muisti ei riitä minun käytössä.

Liitetyt tiedostot:

Viimeksi muokattu: 27/2/15
  2. rotox Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    1
    Moi minulla olisi 05.11 ostettu iphone 6+ gold 128gb kaksilla eri kansilla - väliraha 100€?

3. tietovanhus

tietovanhus

Tykkäykset:
    18
    Puhelinmalli:
    htc 10 camellia red
    Nosto , viikko on kulunut ilmoituksesta

Jaa tämä viestiketju