1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Peruttu iPhone 5S 64gb gold -> iPhone 6/6+

Keskustelu osiossa 'Myydään puhelimia', aloittaja JoeBlack, 5/2/15.

1. JoeBlack Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    147
    Puhelinmalli:
    iP7+ 128gb
    Takuu:
    Muutama päivä jäljellä
    Kuitti:
    Kyllä
    SIM-lukittu:
    Ei
    Väri:
    Kulta
    Kunto:
    Erinomainen
    Vaihto:
    Kyllä
    Hintapyyntö:
    Vain vaihto
    Sijainti:
    Eura
    Toimitustavat:
    Nouto/(postikin hyväpalautteisille)
    Myyjän nimi:
    Joe
    Myyjän sähköposti:
    Yv
    Myyjän puhelinnumero:
    Yv
    iPhone 5S on suurimmalla muistilla varustettu. Aika tarkkaan vuoden vanha ja erittäin hyväkuntoinen. Näytössä kalvo ja takasuojakuori ollut minulla koko ajan käytössä.
    Loistokamppeet mukaan eli alkup. boksi kaikkine kilkkeineen ja kuitti, native unionin kaks takakuorta, ITSKINSIN laadukas bumbersuoja ja "impactology bulletproof glass technic" kalvo(hinta päällä 24€), jos haluaa sellasen laittaa. Itse tyytynyt normi muovikalvoon. Laturi ja kuulokkeet liki iskemättömässä kunnossa.

Vaihdossa iP6/iP6+ väliraha katsotaan sitten tapauskohtaisesti. Voi jotain muutakin tarjota mutta epätodennäköistä on, että muusta kauppoihin päästään.

Ja jos joku haluaa vaihtaa iP6 tai 6 plussansa Galaxy Alphaan niin sekin sopii. Musta takakuori ja iskemätön kunto, kolmisen viikkoa vanha. Kaikki kilkkeet ja kuitti mukaan. Näytössä Nillkinin lasikalvo ja puhelimessa läpinäkyvä siisti 0,3 millinen takasuojakuori. Väliraha katsotaan tähänkin, tämä on mulla tällä hetkellä käytössä.

Liitetyt tiedostot:

Jaa tämä viestiketju