1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Myyty iPhone 5 16GB Valkoinen

Keskustelu osiossa 'Myydään puhelimia', aloittaja kreactor, 25/11/14.

1. kreactor

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Lumia 920
    Takuu:
    Ei
    Kuitti:
    Ei
    SIM-lukittu:
    Ei
    Väri:
    Valkoinen
    Kunto:
    Suht asiallinen
    Vaihto:
    Lumia 1520 tai Jokin pätevä saman luokan Android laite
    Hintapyyntö:
    200€
    Sijainti:
    Järvenpää/Kerava
    Toimitustavat:
    Mielellään vaihto naamatusten, jotta voidaan räplätä puhelimet läpi. Myyntitilanteessa tapauskohtaisesti.
    <MYYTY> Olisi tälläinen vajaan vuoden verran käytössä ollut iPhone 5 16GB. Ollut laatikossa käyttämättömänä melkein toisen vuoden perään. (Itse en käytä iTuotteita).

Puhelimen kunnon näkee kuvista, käytön jälkiä siis on, muttei mitään elämää suurempaa.

Ainoa vika tässä vekotimessa on näytön lukitusnäppäin (nukkumispainike), joka ei tahdo toimia. Joutuu painamaan todella kovaa, että näyttö menee pois päältä.

Kyseinen puhelin sattuu olemaan Applen korjausohjelman piirissä, jonka mukaan tähän puhelimeen saa vaihdettua uuden akun ja nukkumispainikkeen. Tarkistin asian puhelimen sarjanumerolla.

Ja kuvia tässä: kreactor's albums - Imgur

Pakkauksessa käyttämätön suojakalvo mukana.

Yhteyttä voi ottaa myös puhelimitse: nolnelnel5viis52nolla3yheksän

Edit: Mainittakoon noista naarmuista, etteivät ne ole noin pahoja mitä kuvat antaa ymmärtää. Yritin ottaa kuvat niin, että naarmut näkyisivät mahdollisimman selvästi. Kyseessä siis noita perus pikkunaarmuja mitä näytön lasiin tulee aina. Eivät näy kun näyttö on päällä.

Viimeksi muokattu: 1/12/14
  2. Avantasia

Avantasia Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    377
    Puhelinmalli:
    Vaihtuva
    Tuleeko mitä mukaan? Onko itse vaihdeltu mitään osia?

3. kreactor

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Lumia 920
    Kappas oli unohtunut laittaa ilmoitukseen, eli ei ole vaihdeltu itse mitään osia puhelimeen. Täysin alkuperäinen. Mukaan tulee kaikki mitä uutena, pakkaus, ohjeet, sim-kortin vapautustyökalu, laturi ja nappikuulokkeet kotelossaan, joita on kokeiltu tasan kerran.

4. juukoso

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy Mega 6.3
    Tarjoan 180e sis.postiennakon. Jos tätä ei siis vielä olla myyty.

5. kreactor

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Lumia 920
    Tervehdys Juukoso, tarjouksesi valitettavasti ei ole kovin houkutteleva, joten passaan tällä erää. Tarjouksia saa ja pitää esittää, mutta en mä tästä puhelimesta pilkkahinnalla luovu. Myöskään en fanita omakustanteista postiennakkoa, yllättäen.

Jaa tämä viestiketju