1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Iphone 4 (4.0.2) Jailbreak apua tarvittaisiin.

Keskustelu osiossa 'Apple', aloittaja Toed, 11/10/10.

1. Toed

Tykkäykset:
    0
    Tervehdys.

Olen koittanut tonkia läpi noita tähän aiheeseen koskevia viestejä, mutta en ole löytänyt vastausta.

Eli ostin Iphone 4 jokin aika sitten ja se oli luonnollisesti lukittuna. Osto hetkellä siinä oli jo 4.0.2 softa sisässä, eli en voi dowgradeta sitä.

Eli nyt minua kiinostaakin että teenkö siis niin että päivitän sen 4.1 ja seuraan tämän sivun ohjeita?

http://www.iphone4jailbreak.org/limera1n-jailbreak-tutorial.html

Kysyn tätä siksi että sain sen käsityksen jostain viesteistä mitä lueskelin ettei tuohon 4.1 kannata päivittää ettei sitä saa auki jos ei minulla ole ollut tuo 4.0.1 aikaisemmin jailbreikattuna. Mutta eihän koko luurissa ole ollut sitä softaa missään vaiheessa kun se minulla on ollut. Eli menenkö edellä mainitun sivun ohjeiden mukaan vaan, niin hyvä tulee.

Kiitos kaikille vastanneille!!!

2. Rapis

Rapis Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    85
    Puhelinmalli:
    OnePlus 3 Gold
    Kyllähän tuolla 4.1 ja Greenpois0nilla tai Limera1nilla saa tuon jailbreakin tehtyä, mutta unlock taitaa mun käsittääkseni "vielä" olla haave vain. Ihan takuuseen en mene, mutta tämä on käsitykseni.

3. pertsax

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Saunalahti

Jaa tämä viestiketju