1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

iPhone 3GS vai HTC Desire?

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja ^limited^, 20/4/10.

1. ^limited^

Tykkäykset:
    0
    Eli jos nyt saan korvaukset tuosta HD2:sta, niin pitäis uutta hommata. Huonompaan en halua palata, kun nykyinenkin E65 pätkii ja pahasti.

Otsikossa mainitut ovat siis ainoat(?) vaihtoehdot. Vaikea päättää kumman ostaisi. iPhone on ollutkin vuosi sitten ja tykkäsin siitä paljon, jopa enemmän kuin G1 tai HD2. Haluasin hieman helpomman puhelimen, kuin tuo HD2 jonka kanssa piti säätää jotain jatkuvasti.

Eli kumpaa suosittelisitte? Onko iPhone 3G:llä ja 3GS:llä paljon eroa?

2. websurffari

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Nexus 5
    Iphone 3g ja 3gs välillä eroja ei ole kovin paljon; 3gs on tehokkaampi, siinä on parempi kamera ja kompassi. Iphone vai Desire? Siinä onkin aika kinkkinen kysymys. Ite kallistuisin Desiren suuntaan, koska se on mm. paljon tehokkaampi ja android kiinnostaa tällä hetkellä minua enemmän. Se vähän riippuu siitä, että tykkäätkö "viritellä" puhelintasi (Desire) vai haluatko varmasti ja sulavasti toimivan puhelimen, johon löytyy mieletön määrä hyviä pelejä ja sovelluksia (iPhone). Jos pelata tykkäät, iPhone on vielä nyt parempi vaihtoehto. Tosin androidillekin on tullut ja on tulossa hyviä pelejä. Minä ottaisin silti Desiren.

3. LeMuerte

LeMuerte

Tykkäykset:
    14
    Puhelinmalli:
    OnePlus 3
  4. ^limited^

Tykkäykset:
    0
    ^ :D

Kyllähän mä iPhonen puutteet tiedostan, mutta siitä ei puutu mitään mitä oikeasti tarvitsisin. Android on tainnut muuttua aika paljon 1.5:sta mikä mulla oli G1:ssä? Pelejä ja ohjelmia tulee käytettyä aika paljon kun pitää bussissa kulkea kouluun. Onko nopeudessa paljon eroja vrt Desireen? Voiko verkkokaupoissa testata Desireä (ei oo kovin lähellä lähin verkkokauppa...)?

5. LeMuerte

LeMuerte

Tykkäykset:
    14
    Puhelinmalli:
    OnePlus 3
    Tuossa on tommonen netin nopeusvertailutesti: http://www.youtube.com/watch?v=3Buh_dkzpYc jonka Desire voittaa pidemmän päälle. Onhan tää kapula muutenkin ollu kovasti kehuttuna, ja kyllä kai tää jokaisesta Verkkokaupasta luulis löytyvän testistä kun siellä on kaikki muutkin räplättävänä. Ohjelmat ja pelit asentuu nopeasti ja helposti, ja vaikken iPhonea ookkaan koskaan suuremmin käyttänyt niin voisin sanoa että kaikki pyörii just hyvin, niin pelit kuin ohjelmatkin.

Jaa tämä viestiketju