1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

iPhone 3Gs:n käypä hinta eBay:stä ostettaessa?

Keskustelu osiossa 'Apple', aloittaja pekzu, 4/10/10.

1. pekzu

Tykkäykset:
    0
    Olen harkinnut iPhone 3Gs:n (16Gb) ostoa käytettynä eBaystä, koska olen ymmärtänyt niiden hintatason olevan siellä hieman alhaisempi verrattuna Suomeen. Nextworth.com ilmoitti uudenveroisen puhelimen hinnaksi 149,30 dollaria. En kuitenkaan pidä tätä hintaa kovin realistisena, mutta osaatteko sanoa, missä hintaluokassa uutta vastaavassa kunnossa olleiden 3Gs:n myyntihinnat ovat eBayssä olleet?

2. kamk

Tykkäykset:
    23
    Eiköhän ne pyöri siinä 200-250€ välillä. Poikkeuksiakin löytyy.
    Miksi et vain katso ebaysta hintoja itse?

3. pekzu

Tykkäykset:
    0
    Ajattelin lähinnä, jos joku olisi jo seurannut niiden kauppahintoja ja osaisi sanoa sen perusteella, kuinka edullisesti em. kriteerit täyttäviä 3Gs:iä on parhaimmillaan saanut. Toki seuraan myös itse niiden hintoja eBay:stä

4. Infra

Infra Vuoden foorumilainen 2014 sekä VIP

Tykkäykset:
    6573
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaista
    Ebaysta tilatessa otat sitten riskin että luuri onkin jonkin operaattorin lukitsema, ja pahimmassa tapauksessa sitä ei saa auki. Tämä kannattaa pitää mielessä kun ebaysta luuri katselee. Halpa hinta yleensä pitäisi laittaa kellot soimaan, ja itse olisin hyvin varauksellinen näihin myyjien lupaamiine "unlocked phone" juttuihin. Luuri saattaa olla unlockattu, mutta luultavasti se on tehty jailbreakin kautta, joka taas tarkoittaa sitä, että kun päivität luurin niin et sitä enää saa suomalaisella SIM-kortilla auki.

5. huale768

Tykkäykset:
    0
    Ebaysta tilatessa otat sitten riskin että luuri onkin jonkin operaattorin lukitsema, ja pahimmassa tapauksessa sitä ei saa auki. Tämä kannattaa pitää mielessä kun ebaysta luuri katselee. Halpa hinta yleensä pitäisi laittaa kellot soimaan, ja itse olisin hyvin varauksellinen näihin myyjien lupaamiine "unlocked phone" juttuihin. Luuri saattaa olla unlockattu, mutta luultavasti se on tehty jailbreakin kautta, joka taas tarkoittaa sitä, että kun päivität luurin niin et sitä enää saa suomalaisella SIM-kortilla auki. Olen harkinnut iPhone 3Gs:n (16Gb) ostoa käytettynä eBaystä, koska olen ymmärtänyt niiden hintatason olevan siellä hieman alhaisempi verrattuna Suomeen. Nextworth.com ilmoitti uudenveroisen puhelimen hinnaksi 149,30 dollaria. En kuitenkaan pidä tätä hintaa kovin realistisena, mutta osaatteko sanoa, missä hintaluokassa uutta vastaavassa kunnossa olleiden 3Gs:n myyntihinnat ovat eBayssä olleet?

6. Infra

Infra Vuoden foorumilainen 2014 sekä VIP

Tykkäykset:
    6573
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaista
    Kannattaa opetalla käyttämään tuota lainausta näissä vastauksissa. Tästä ei nyt ota taas selvää mitä yritit vastata?

Jaa tämä viestiketju