1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

iPaq 3970 nettiin

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja ViTaL-, 25/2/05.

1. ViTaL-

Tykkäykset:
    0
    Eli miten saan tuon iPaq 3970 mallin nettiin bluetooth adapterin kautta?
    Että se käyttäisi minun ADSL kaistaani.

Linkkejä saa laittaa ohjeista. Mieluiten suomeksi, mutta kyllä se englantikin jotenkin menee.. :)

2. spug

Tykkäykset:
    0
  3. ViTaL-

Tykkäykset:
    0
    njoo.. mulla tulee vieläkin vaikka tein noin ohjeitten mukaan tuolla.. nii että.. "Unable to connect with current settings.." ja asetukset pitäs olla oikeen mutta katotaas vielä.. ^^

4. spug

Tykkäykset:
    0
    Juu ei ole kyllä tuota tehty liian helpoksi. Yritäthän yhdistää activesyncin kautta kun käytössäsi on dongle? Jos saat activesync yhteyden toimaan niin kyllä siitä netinkin saa sitten toimimaan. Omassa tapauksessani bt activesync pitää avata pda:n päästä activesync valikosta ja muistaa valita yhteystavaksi bluetooth. Toinen tapa yhdistää on bt access point mutta nähtävästi dongleissa ei ole apn ominaisuutta.

5. ViTaL-

Tykkäykset:
    0
    sain kyllä nyt yhdistettyä nettiin mutta kun yritän explorerilla mennä jollekkin sivulle se vaatii jotkin asetukset.. syytä en tiedä miksi vaatii.. :F

6. spug

Tykkäykset:
    0
    BTW Jos ajattelit nettiä selailla niin kannattaa ainakin kokeilla kuukauden ilmaiseksi sellaista softaa kuin thunderhawk @ www.bitstream.com jos ei ole vielä tuttu juttu. Satunnaiseen käyttöön ehkä hieman suolainen mutta erittäin toimiva.

7. ViTaL-

Tykkäykset:
    0
    Aargh menee hermot.. siis nyt tää on connectannu kun tuli teksti.. "BT NETWORK ACCES : Connected" ja sitten ku yritän lähtee jotain meseä tai explorerilla surffaan siin tulee ""Trouble connecting: Unable to connet with current settings. To change your connection setting, tap settings". Miten pitää laittaa noi kun mä oon vaan lanissa enkä muuta haluis että pääsee nettiin eikä tää päästä millään.. kertokaas jotkut tarkat asetukset.. :/

http://www.geekzone.co.nz/content.asp?contentid=445 tuosta koitin jo tehä ja toimikin mutta se ei vaan mene nettiin.. :/ koneella ja pocketissa näkyy että on connectannu sen.

Jaa tämä viestiketju