1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

ipaq 1940 VS. palm t2

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja nalle, 27/3/04.

1. nalle Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Olen tuollaista edullista kämmäriä hankkimassa. Vaihtoehdot ovat tällä hetkellä nuo otsikossa mainitut. Vaadittavat ominaisuudet ovat sähköposti, webselain, word- ja excel-tiedostojen lukumahdollisuus ja bt. Ellen ole (taas) aivan hakoteillä, noista kahdesta nämä ominaisuudet löytyvät suht edullisessa paketissa.

Ja sitten pääsemme varsinaiseen kysymykseen:
    Löytyykö keltään kokemuksia näistä kumpi olisi parempi? Itse olen vähän ipaqin kannalla. Entä onko muita vastaavanlaisia vaihtoehtoja (nuo kaksi merkkiä ovat ainoat joita osaan edes etsiä)...

2. WonderC

Tykkäykset:
    0
    Kannattaa etsiä jostain joku testi missä on sekä palm, että pocket pc. Eihän noissa ole juuri surempaa eroa kuin käyttiksessä. Täällä oli aikaisemmin keskustelu jossa joku taisi valoittaakkin noita käyttis eroja. Itse vain OS:ää käyttäneenä en voi ruveta pocket pc:n käyttiksiä arvostelemaan, mutta tyytyväinen olen OS:ään erittäin looginen.

3. Marko Konttinen

Tykkäykset:
    0
    Varoitus 1940:n suhteen; kaikki 19xx- ja 22xx-sarjojen iPAQ:t ovat Bluetoothin osalta epäyhteensopivia uusien nokialaisten, kuten 6820:n ja 6230:n kanssa.

Tämä kannattaa pitää mielessä, jos on ko. malleja ostamassa.

Itse olen käyttänyt 1940-mallia lokakuusta asti ja olen ollut tyytyväinen laitteeseen sinänsä, mutta laatu on jättänyt toivomisen varaa -- kaksi ensimmäistä yksilöä kiukuttelivat tasaisen tappavasti virtaongelmien kanssa, kolmas on toiminut nyt viikon moitteetta. Saa nähdä, milloin ongelmat alkavat. Neljättä yksilöä en kyllä enää huoli, vaan haluan rahat takaisin, jos ongelmia tulee...

Jaa tämä viestiketju