1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

iOS 7 Jailbreak

Keskustelu osiossa 'Apple', aloittaja Tune, 5/1/14.

1. Tune Vieras

Ei jaksa tuota homppua lukee, niin tännekin vois tehdä listaa toimivista Tweakeistä.

Itelläni käytössä:

Virtual home, sormenjälkitunnistin toimii kotinäppäimenä

Haptic Pro, haptinen palaute (en ymmärrä miksi Apple ei tätä halua laitteisiin)

CCToggles, saa lisättyä ohjauskeskukseen lisää toimintoja

Adblocker, mainokset pois ohjelmista

Dockshift, dockin muokkaukseen, itelläni näkymättömänä

iFile, tiedostonhallinta

Muteicon, akun viereen äänettemyydestä kertova symboli

OpenInAppForPhotos, kuvista voi lähettää kuvia muuallekin esim. someen kuin mihin Apple haluaa

ShowCase, näppäimistössä näkyy pienetkin kirjaimet

SwipeSelection, näppäimistöä liuttumalla pystyy siirtämään kursoria tekstissä

Switcspring, moniajovalikossa kotinäyttöä pyyhkäisemällä saa sammutettua kaikki ohjelmat tai respringattua

Vieläkun päivittyy Zephyr ja springtomize, niin sit olis suurin osa ohjelmista taas luurissa.

sbc302 and Axefield like this.
  2. Mithrandir

Mithrandir Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    570
    Puhelinmalli:
    Paratiisin kielletty omena
    Joko tuo jailbreik on "kannattavaa" ios7 ja iPhone 5s? Itselläkin mielessä käynyt breikata, mutta jotenkin ei ole vielä viitsinyt. =)

3. Tune Vieras

Kyllähän tuolla jo on paljonkin ohjelmia päivittynyt iOS7 aikaan ja kokoajan tulee lisää. Itellänikin on iPhone 5s. Jos on OTAna päivittänyt iOS 7.0.4, niin kannattaa iTunesilla päivittää uudestaan. Mulla meni vähän luuri jumiin, mutta onneksi DFU Modessa sain palautettua :)

En muistanut että olin OTAna päivittänyt.

Viimeksi moderaattorin editoima: 6/1/14
  4. Mithrandir

Tykkäykset:
    570
    Puhelinmalli:
    iTunesilla tehty päivitys joten homma kuosissa. Hyvä kyllä tietää, voisi tuossa alkuviikosta kun vapaat alkaa niin lataa tuon uuden JB:n. =)

5. Tune Vieras

Teemojen asennus onnistuu nykyään myös iPhone 5S:llekin.

6. Mithrandir

Tykkäykset:
    570
    Puhelinmalli:
    Niinkö?=) Mistä lähtien? Tuossa menneellä viikolla, oliko keskiviikko kun yritin niin ei vielä onnistunut. Nyt täytyykin kokeilla.

Vielä kun saisivat sen toimimaan, että alavalikkoon saisi enemmänkin ikoneita kuin vain neljä niin olisin tyytyväinen.

EDIT: Kokeilin, ei kyllä mulla toimi. Teenkö jotain väärin?=/ Latasin erään Applen teeman, valitsin sen vielä winterboardista, mutta ei vaihda? Olenko nyt jotenkin tyhmä kun ei onnistu? :D

Viimeksi muokattu: 13/1/14
  7. Tune Vieras

Ei ne kaikki teemat ole vielä iOS7 päivittynyt. Osa on.

Dockiin vai ohjauskeskukseenko haluat enemän ikoneita?
    InfinyDock tai joku semmone oli millä sai. Tai sit jos ohjauskeskukseen haluat niin sit esim. CCToggles.

Kokeilemalla selviää mitkä toimii iPhone5s ja iOS7 yhdistelmällä noista teemoista. Kaikissa ei lue mitä ne tukee. Ja ota huomioon että osaan teemoista pitää laittaa SummenBoard päälle.

Edit. Oothan päivittänyt Cydiassa kaikki tarjottavat päivitykset?

Viimeksi moderaattorin editoima: 13/1/14
  8. Mithrandir

Tykkäykset:
    570
    Puhelinmalli:
    Joo, juuri tuossa viimeisin..ööhh, oliko nimeltään "upgrade" tms päivitin (tai jotain tein).

Tosiaan siis tuohon puhelimen pääsivulle tai valikkoon, mikä lie työpöytä on olevinaan niin siihen alimmaiselle riville enemmän ikoneita, dockiksi tuota muistaakseni kutsuttiin.

Kaksi eri teemaa latasin ja yhden bootlogon, mikään ei toiminut. Turhauttavaa. =/ Täytyypä kokeilla tuota InfinyDockia, mitä se sanois. =) Kaikkien latauksien jälkeen, niin pitääkö puhelin bootata tai sulkea+käynnistää uudelleen? Muistelisin jostain lukeneeni, että jotkut olisivat niin tehneet. Olen tuota kokeillut, mutta ei vaikutusta.

9. Tune Vieras

Kun asennat jotain Tweakkejä Cydiasta niin asennuksen jälkeenhän näytön alareunassa on "nappi" millä se käynnistää uudelleen.

Ja Winterboardilla ku laitat teeman päälle niin vasemmassa yläreunassahan on respring nappi. Ei se muuten sitä teemaa ota käyttöön.

10. Mithrandir

Tykkäykset:
    570
    Puhelinmalli:
    Kun mä olen asentanut tai ladannut Cydiasta jotain niin ei tule muuta kuin "return to cydia". Ei ollut mitään "nappia". Tämän jälkeen palaa Cydiaan ihan normaalisti. Winterboardissa olen aina painanut sit respringiä, jolloin lataa jotain, mutta kun mikään ei muutu, niin oletan että ne teemat eivät toimi?

Yritin myös asentaa erilaiset ikonit, eikä onnistunut.

Tuo BootLogo sanoo asetuksissa "there was an error loading the preference bundle for BootLogo".

Mahtaisko mulla olla joku asetus nyr per*eellään?? Tarviiko esimerkiksi puhelimen olla koneessa/itunesissa kiinni kun tuolta jotain lataa/asentaa?

11. Tune Vieras

Teemoja ladatessa tuleekin vain Return Cydia nappi.

Ei tartte/saa olla iTunesissa kiinni ladatessa.

12. Mithrandir

Tykkäykset:
    570
    Puhelinmalli:
    Noniin. Infinidock toimii hienosti iOS7 ja iPhone 5s =) Laitoin nyt tuohon aladockiin kuusi ikonia. Nyt täytyy vielä joku hieno teema löytää, samaten joku hieno sovellus erilaisille ikoneille jne.

13. Axefield

Axefield Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    2179
    Puhelinmalli:
    6S
    Klonkun ja Gandalfin kaksinpuhelu. ;)

Mithrandir, Infra and Tune like this.
  14. Tune Vieras

Muut tyytyy siihen mitä Apple "tarjoo" :)

15. projector

projector Ole sinä tavis hiljaa, mää oon VIP

Tykkäykset:
    1869
    Puhelinmalli:
    Usein vaihtuva malli
    Jb oli luurissa huimat 20 min ja sai lähteä.

16. Infra

Infra Vuoden foorumilainen 2014 sekä VIP

Tykkäykset:
    6619
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaista
    Hihihi

17. Tune Vieras

Noh

18. projector

projector Ole sinä tavis hiljaa, mää oon VIP

Tykkäykset:
    1869
    Puhelinmalli:
    Usein vaihtuva malli
    Ei löytynyt itselle oikeen mitään ja tuli heti pahamieli ku joutu modaileen :D ei oo mun juttu enään.

Tune tykkää tästä.
  19. Mithrandir

Tykkäykset:
    570
    Puhelinmalli:
    Noniin. Tullut breikattua luuri jonkun verran. Listataan nyt niitä mitkä ainakin itselläni toimii ios7 ja 5s.

-Barrel, kieputtaa kivasti ikoneita kun vaihtaa sivua (muitakin vaihtoehtoja)
    -CCtoggles, kuten pasihil sanoi niin ohjauskeskukseen lisää toimintoja
    -DockShift, itselläni ala dockin tausta ilman taustaa
    -Homescreen Designer, valikon ikonien paikat säädetty haluamalla tavalla.
    -infinydock, aladockissa kuusi ikonia, saisi vaikka kymmenen tai vaikka vain yhden ja pyyhkäisyllä tulee muita
    -Lock Screen Tool, liu'utustekstinä omavalintainen teksti (tavallaan turha 5s ja touch id:n kanssa)
    -Sicarius, saa nuo avoimet sovellukset muokattua erilaisiksi
    -Winterboard, teemoja varten (vielä kun löytäis toimivan)
    -Zeppelin, ylävasemmalla "sonera"-teksi vaihdettu haluamaan tekstiin/kuvaan.

Lisäilkää ihmeessä te muutkin jotka olette breikanneet ios7:n. Olisi kiva lueskella mitä olette keksineet ja löytäneet. =) Itse etsin vielä semmoista, millä saisi yksittäistä ikonia muokattua, olisi kiva esim tuota aladockin ikoneita vähän käännellä ja muokkailla niin eivät olisi niin ahtaalla siellä.

20. Infra

Infra Vuoden foorumilainen 2014 sekä VIP

Tykkäykset:
    6619
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaista
    BiteSMS

Jaa tämä viestiketju