iOS 13

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
30
Puhelinmalli
iPhone 11 Pro Max
Toimii hienosti whatsapin tumma teema. Ainoa jota odotella saa on ilmeisesti google. Ihmeellisesti youtubessakin on jo tumma teema, ollu jo ennen ios13, mutta se ei seuraa iosin asetusta joka ei pitäisi olla vaikea lisätä käyttiksen asetusta sovelluksen asetuksen sijaan enää kun itse teema sovelluksessa on jo. Taasen esim drive sovelluksessa ole tummaa teemaa ollenkaan.

Herttua

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
8
Puhelinmalli
iPhone Xs Max
13.4 jaossa. Laitoin tytölle kasia käyttökuntoon niin vaati päivittämään ensin iosin.

supi00

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Samat bugit tuntuu pysyvän päivityksestä toiseen. Kamera jää aina viimeisimpään tilaan vaikka asetusten mukaan ei pitäisi, muistiinpanot, viestit ja yhteystiedot avautuu säännöllisen epäsäännöllisesti viimeksi avattuun vaikka olisi suljettu moniajosta. Puhelin palautettu kerran, ei ollut vaikutusta. Tuntuu että ios13 päivityksissä keskitytään vaan johonkin uusiin emojiin..
Puhelin xs.

anzianzi

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
20
Puhelinmalli
iPhone SE
Musta tuntuu että noi järjestelmäsovellukset ei sulkeudu ainakaan kokonaan vaikka niitä kuinka poistelee moniajosta. Ainakin ne käynnistyvät selkeästi nopeammin kuin muut sovellukset. Niillä on melkein pakko olla jotain prosesseja käynnissä tai muistissa kokoajan.

amdnow

Supermoderaattori, Vuoden foorumilainen 2016/2017
Supermoderaattori
Palaute - 100%
149   0   0
Reaktiopisteet
15612
Puhelinmalli
Fiskarssin 10
Musta tuntuu että noi järjestelmäsovellukset ei sulkeudu ainakaan kokonaan vaikka niitä kuinka poistelee moniajosta. Ainakin ne käynnistyvät selkeästi nopeammin kuin muut sovellukset. Niillä on melkein pakko olla jotain prosesseja käynnissä tai muistissa kokoajan.
Miksi niitä pitää poistella moniajosta?

Kyllä se käyttöjärjestelmä pitää itse huolen siitä että resurssit ovat jatkuvasti käytössä.

supi00

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Kyllä minä ainakin haluan että yhteystiedot, viestit ja muistiinpanot aukeaisi aina polun alkuun eikä viimeksi katsotusta josta joudut itse palaamaan alkuun, turhaa näppäilyä. Ennen tämä toimi helpoiten sulkemalla mainitut sovellukset moniajosta, ios13 aikana ei ole enää toiminut, välillä menee alkuun, välillä ei.

amdnow

Supermoderaattori, Vuoden foorumilainen 2016/2017
Supermoderaattori
Palaute - 100%
149   0   0
Reaktiopisteet
15612
Puhelinmalli
Fiskarssin 10
Kyllä minä ainakin haluan että yhteystiedot, viestit ja muistiinpanot aukeaisi aina polun alkuun eikä viimeksi katsotusta josta joudut itse palaamaan alkuun, turhaa näppäilyä. Ennen tämä toimi helpoiten sulkemalla mainitut sovellukset moniajosta, ios13 aikana ei ole enää toiminut, välillä menee alkuun, välillä ei.
Eli olet tottunut avaamaan sovellukset aina moniajonäkymästä?
Kuvakkeethan voi järjestää ruudulle ihan miten haluaa ja näin olisi aina se haluttu sovellus oikeassa kohtaa. Tätä tapaa kokeillut?

anzianzi

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
20
Puhelinmalli
iPhone SE
Miksi niitä pitää poistella moniajosta?

Kyllä se käyttöjärjestelmä pitää itse huolen siitä että resurssit ovat jatkuvasti käytössä.
En tässä tarkoittanut että sulkisin, tai niitä ylipäätään kannattaisi sulkea. Kunhan toin ilmi huomioni että järjestelmäsovelluksilla on todennäköisesti jotain taustaprosesseja käynnissä aina, vaikka kyseisiä äppejä ei olisi moniajonäkymässä auki. Käyttis kyllä handlaa resurssien hallinnan.

anzianzi

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
20
Puhelinmalli
iPhone SE
Mä näkisin tämän niin että sovellusten sulkeminen moniajosta on turhaa aikaa vievää näppäilyä. Saman vaivanhan se vie kuin esim. muistiinpanoissa pari taaksepäin painallusta tai pyyhkäisyä. :) Mutta tästä nyt on turha alkaa vääntämään. Sovellusten viimeksi käytetyn tilan/sijainnin muistaminen saattaa jopa johtua siitä että käyttiksen ei tarvitse niitä sulkea kokonaan parantuneesta muistinhallinnasta tai lisääntyneestä ram-muistin määrästä johtuen.

supi00

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
En käytä moniajoa muuten kuin jos on tarve hyppiä edestakaisin sovellusten välillä. Kuvakkeista avaan aina sovellukset. Pointti on, että vaikka mainitut sovellukset olisi suljettuna myös moniajosta ja avaat sen kuvakkeesta uudelleen niin se ei aukea alkuun vaan esim. yhteystieto aukeaa joskus aiemmin katsottuun eikä yhteystietojen alkuvalikkoon.

Krademuzy

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
4   0   0
Reaktiopisteet
58
Puhelinmalli
Apple iPhone XR 128Gt
Mail-sovelluksessa tullut takaisin vanha bugi, että kun poistaa sähköpostin niin sitten jos ei ole enää uusia sähköposteja jonossa niin sovellus ei palaakaan tyhjään sähköpostilaatikkoon vaan vähän kuin yrittää ladata seuraavaa mailia ja kun sitä ei ole niin jää vaan tyhjään ikkunaan kunnes käsin painaa takaisin edelliseen näkymään. Muistan saman bugin jostain aiemmasta versiosta ehkä iOS 11 tai 12 ja se korjattiin jo kerran.

anzianzi

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
20
Puhelinmalli
iPhone SE
En käytä moniajoa muuten kuin jos on tarve hyppiä edestakaisin sovellusten välillä. Kuvakkeista avaan aina sovellukset. Pointti on, että vaikka mainitut sovellukset olisi suljettuna myös moniajosta ja avaat sen kuvakkeesta uudelleen niin se ei aukea alkuun vaan esim. yhteystieto aukeaa joskus aiemmin katsottuun eikä yhteystietojen alkuvalikkoon.
Ymmärsin pointin. Tämä on kuitenkin sama logiikka kuin esim. Safarissa. Jos suljet Safarin moniajosta niin avoinna olleet välilehdet aukeavat uudestaan. Ne on pakko sulkea itse, ikäänkuin sama kuin palaisi yhteystiedoissa alkuvalikkoon. Eli taitaa olla iOS:n yleinen käyttäytymismalli eikä niinkään bugi.

Jubaleisson

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
3   0   0
Reaktiopisteet
34
Puhelinmalli
Sony
Akun kesto selvästi huonontunut viimeisimmän päivityksen myötä. SOT 5h. Puhelin vei myös 40% akkua 1,5h lenkillä spotifyn ja polar beatin ollessa päällä.

kowardi

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
164   0   0
Reaktiopisteet
7066
Puhelinmalli
lippulaiva
^ Just kirosin samaa, 11pro käytössä. Ajattelin että VolTe olisi syyllinen mutta tuskin sitten :D

JoeBlack

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
140   0   0
Reaktiopisteet
2239
Puhelinmalli
Vaihtuu
No perskule. Ihmettelinkin tän normi 11 kanssa että muistanko niin väärin entisen eeppisen akun keston. Hyvähän tämä nytkin on, mutta jotain kyl on tapahtunut.

Delli

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
18   0   0
Reaktiopisteet
517
Puhelinmalli
iPhone X, 64GB
Eipä tuo mihinkään ole muuttunut

IMG_0570.jpg

Top Bottom