1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Invisible SHIELD näyttösuoja

Keskustelu osiossa 'Windows Phone', aloittaja janir82, 8/7/08.

1. janir82

Tykkäykset:
    0
    Mistäs näitä saa ostettua? Vai onko tilaustavaraa? Vaikuttaa aika laadukkaalta jos mm.armeijan helikoptereissakin on ? :O Onkohan HTC Diamondiin näitä? Ainakin TytnII oli koko kännykän ympärille ton suojat :)

2. nirri

Tykkäykset:
    0
  3. PuppeJuputti

Tykkäykset:
    0
    Invisible SHIELD

Jep. Tuosta ylläolevasta paikasta tilasin jenkeistä. Nyt on ollut reilut puoli vuotta (tai vissiin kauemminkin käytössä). Hyvin skulaa - suosittelen.

4. massimo Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    180
    Mä ostin www.kivenalla.fi paikasta ja tuli äkkiä. Laskun maksamisesta noin viikko. En ole vielä asentanut paikalleen.

5. Omecha

Tykkäykset:
    0
    Jos oma luuri löytyy valikoimista, niin suosittelen kyllä ehdottomasti ennemmin sivustoa www.bestskinsever.com. Tavara on samaa, kuin invisible shield mutta huomattavasti halvempaa. Myös laitevalikoima on suppeampi (lähinnä jenkkien suosimia vehkeitä). Mukana ei tule tosin elinikäistä takuuta mutta eipä se ainakaan itseäni ole haitannut. Tilaus oli yksinkertaista ja toimitus helkkarin nopeaa (visa electronilla maksettaessa meni viikko). Ja jos tee-se-itse-miehen vikaa löytyy, niin voihan bestskinsever.comista tuota kyseistä suojamateriaalia sopivan kokoisissa arkeissa, josta voi sitten itse askarrella.

6. evvk

Tykkäykset:
    0
    Miten kauan teillä on mennyt toimituksessa zaggista tilatessa? Itse olen tilannut jo yli kuukausi sitten ja kolme viikkoa on mennyt siitä kun sähköposti tuli että ovat lähettäneet suojat mutta ei ole vielä niitä näkyny.

7. Temeh

Tykkäykset:
    2
    Mulla ei lähetysvahvistuksesta kestänyt kun muutama hullu päivä, vaikka otin sen ilmaisen vaihtoehdon. Kannattaa ottaa yhteyttä Zaggiin.

8. Viipotin

Viipotin

Tykkäykset:
    0
    Mulle tuli kans zaggista tosi nopeesti, varauduin pariin viikkoon mutta meni 5 arkipäivää. (ilmainen toimitusvaihtoehto)

9. Mixual

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    HTC Touch Diamond, Saunalahti
    Mulla tuli vahvistus lähettämisestä 8.10, eikä ole vieläkään näkynyt. Laitoin eilen kyselyn ZAGG:lle. Onko jollekkin tullut siitä huolimatta perille, vaikka kestänyt 2vk-1kk? Tuleeko paketti postista noudettavaksi, vai onko paketti sen verran pieni, että tulee suoraan laatikkoon? Toimitustapa siis ilmainen.

10. janir82

Tykkäykset:
    0
    Mites se nyt..saako tätä Invisible Shieldiä irroitettua ollenkaan enään kun sen kerran lätkäsee kiinni? Onkos tuo sitten sikahyvä vaiko vain hyvä suoja? :)

11. benicio

Tykkäykset:
    0
    Täytyy sanoa, että uskomattoman nopeasti saapui invisible shield zaggilta mulle. Tilasin 16. lokakuuta, 20. päivä oli rahat hävinnyt tililtä, 22. päivä klo 17.15 tuli tilauksen lähetysilmoitus ja tänään 24. 10. oli paketti postilaatikossa. Eli viikossa kokonaisuudessaan, ja viidessä päivässä, jos ei viikonloppua ja pankin toimia lasketa. Paketti näytti tulleen Zagg Europelta Manchesterista. Toimitustapa siis ilmainen, ja netistä löysin vielä -20% alennuskoodin. Sain pari koodia vielä tilauksen mukana, joten yksityisviestiä, jos kiinnostaa.

Itseasiassa samaan aikaan tilasin Suomessa valmistetun kännykänkin Helsingistä, toimitusajaksi luvattiin 1 päivä, mutta eipä ole vieläkään tullut... Terveisiä Fonepointille.
    Laite siis n78, mutta tähän ketjuun tää sopinee.

Saa irroitettua, vissiin ihan vaan niinkuin tarran irrottais, ei pitäis jäädä jälkiä.

12. JAK Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    255
    Joo kyllä se irti lähtee. Nykyään olen tuollaisen kaikkiin puhelimiini laittanut. Alkuun sinne alle jää yleensä parikin isompaa kuplaa, mutta nesteen kuivuessa (viimeistään viikon päästä) on kuplat hävinneet. Itselleni se tuli kolmessa päivässä ja Manchesterista.

13. ON

Tykkäykset:
    20
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s 64Gb
    Zagg - kalvojen tahmeus

Häiritseekö Zagg - kalvojen tahmeus stylus - käytössä?
    Kokeilin itse kosketusnäyttöiseen puhelimeen ja kalvo oli otettava päivän käytönjälkeen pois. Kalvon pinta on niin tahmea, että puhelinta on vaikea käyttää styluksen kanssa. Esim. valikon vierrättäminen ym. samanlaiset toiminnot ovat hankalia.
    Laitteen mukana tullut kalvo on taas liukas, mutta ne eivät pysy näytössä kiinni hyvin. Helposti käy niin, että jostakin kulmasta kalvo irtoaa, eikä sitä saa enää kiinni takaisin.
    Zagg:in kalvo on niin tiukasti kiinni, että sitä oli vaikea poistaa. Jotkut ovat valittaneet, että se on vienyt puhelimen raameista pinnotteen osittain mennessään.

14. JAK Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    255
    Eipä sitä raamien päälle pidä laittaakaan, paitsi jos on kokosuojasta kyse. Itse tykkään siitä lievästä "tahmeudesta", mutta kaikki makunsa mukaan.

15. Mixual

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    HTC Touch Diamond, Saunalahti
    Tänään tuli laatikkoon kalvo, oli paketti aika kärsineen näköinen, litistynyt ja haisi oudolta. Onneksi paketin sisältö oli ok :D Nyt on näytössä kiinni ja "kuivumassa" Kestipä melkein kuukausi tulla. Ehdin jo laittaa viesti ZAGG:lle ja laittoivat uuden tulemaan :D Ei kyllä saanu selvää osoite tiedoista paketissa. Se saattoi olla syynä pitkään toimitukseen. Never know...

16. Ernesti

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone 5S
    Mikä idea tuollaisessa kalvossa on? Itse ainakin olen käsittänyt että kalvoa pidetään pari kuukautta, tai niin kauan että se on tarpeeksi huonossa kunnossa ja laitetaan uusi tilalle? Vai onko noissa kalvoissa niin paljon parempi kestävyys pelkkään näytön muoviin verrattuna ettei sitä tarvitse vaihtaa?

17. JAK Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    255
    Ei sitä Invisible Shieldiä oikeasti tarvitse vaihtaa. http://www.zagg.com/ tuossa on video raaputus testistä.

18. Ernesti

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone 5S
    Ohhoh kylläpä näytti vaikuttavalta! Täytyykin tilata tuommoinen sitten ennen joulua valmiiksi ja kirota vanhemmat jos sitä touch hd:ta ei löydykkään joulupukin pussista :D

19. Ascaris

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    HTC Touch Pro | Saunalahti
    Onko kukaan asentanut tuollaista Full Body Coverage suojaa Touch Prohon? Miten mahtaa toimia tuon liukusysteemin kanssa? Olen vähän tuollaista miettinyt, voi olla että tulee kuitenkin hommattua pelkkä näyttösuoja ellei joku onnistu vakuuttamaan :D

20. Rapis

Rapis Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    86
    Puhelinmalli:
    OnePlus 3 Gold
    Ens viikollahan tuo tulee kokeiltua tai sitten, kun/jos se sieltä tulee... Ainaki rahat tililtä lähti ja tilaus vahvistus tuli...

Jaa tämä viestiketju