Jättiläinen
Jalopeno
- Reaktiopisteet
- 9153
- Puhelinmalli
- Puhe-elin
Onneks sul on vanhempi nimi
Kylän ainua TerttuOnneks sul on vanhempi nimi![]()
Ei täs vielä mennä peiton alle. Ainakaan nukkumaan.Korkkia myötäpäivään kiertäen peiton alle vaikka nimettömänä mars.
Sinänsä jännä, että 1993 tuon mukaan ei ole syntynyt yhtään ihmistä minun etunimellä varustettuna, vaikka silloin olen itsekin syntynyt. Sama vaimolla vuonna 1994. Molemmat aika harvinaisia ollaan. Huomatkaa taidokkaat muokkaukset.
Katso liite 141265
Katso liite 141266
Ehkä tarkkuus tuossa graafissa ei vaan riitä yksittäisille vuosittain annetuille nimille? Näyttäisi pikaisesti siltä, että kymmenen tai sitä enemmän näkyy pienimpänä mahdollisena tolppana tuossa graafissa.
Maa-Jussi aka M-J?Voihan se olla. Kummallinen piikki tullut 2000-luvulla, kun nimi kuitenkin viittaa vahvasti maatalouteen. Kai sitä on jotkut etsineet sitten jotain vähän erikoisempaa.
Onko se normaalia, jos tulee ensimmäisenä Spiderman mieleen?Maa-Jussi aka M-J?![]()
Ei tässä enää tiiä mikä on normaalia.Onko se normaalia, jos tulee ensimmäisenä Spiderman mieleen?
Ei sinne päinkään.Maa-Jussi aka M-J?![]()
Alussa oli suo, kuokka ja Jussi. Joten jospa se on vain Jussi.Maa-Jussi aka M-J?![]()
John Deere?Ei sinne päinkään.![]()
Alussa oli suo, kuokka ja Jussi. Joten jospa se on vain Jussi.
Sinne vaan kirjoittelemaan. Kaikille (suomalaisille) tuttu nimi ja tulee monessa yhteydessä vastaan.Sinne ylen sivulle voi kirjoittaa "Jussi" vaikka se ei oma nimi olisikaanSiinä onkin haastetta kuka keksii oikean nimen joka palauttaa sopivan grafiikan.
Piti tulla tytölle nimeksi, mutta kaverin prkl ehti nimetä omansa Viljaksi ensin.Vilja on ollut alunperin miehen nimi, mutta myöhemmin naisen. Olisi ainakin harvinainen miehen nimenä
Itse asiassa aika hieno nimi![]()