1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Innovision BT USB dongeli

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja SecondWave, 13/3/03.

1. SecondWave

Tykkäykset:
    0
    Olisin ostamassa tota Innovisionin dongelia, ei ollu täällä ainakaan kenelläkään mitään kommenttia kyseiselle palikalle. Mutta jos on palikkaan kommenttia niin mielelläni otan vastaaan ;)

SecondWave

2. SecondWave

Tykkäykset:
    0
    ostettu on!

Jpe ostin siis sit kuitenkin ton dongelin ku sain 14vrk:n palautusoikeuden :)

homma skulaa 3650:n kanssa ihan ok (tiedostojen siirto) mutta PC Suite ei tunnista mitenkään com porteista kännyä.

Mrouter sanoo com porteista että ne on tuntemattomia?
    Mitenhän pitäs asiaa korjata? Oon kählannu tät forumia läpi ja ei sattunu silmään sopivaa vinkkiä.

Siis alotanko homman niin että valitsen Mrouterista Com portin joka on määrätty BT softassa SERIAL portiksi? Näin ainakin luulen ja teinkin

Sit PC Suite tulille ja siihenpä se jääkin... Kiitän avuliasta vastauksista...

3. ykii

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iPhone 6
    Re: ostettu on!

Käyttääkö ko. dongeli Widdcommin ajureita? Jos käyttää, niin homman pitäisi toimia samalla tavalla kuin muidenkin kyseisiä ajureita käyttävien palikoiden.

Eli: teet puhelin-kone parin, laitat mrouterin kuuntelemaan com3 ja com4 -portteja ja bluetooth neighborhoodista kytket puhelimen "serial portin" päälle. Koita etsiä uusimmat mahdolliset ajurit. 1.3.2.7 ajurit toimivat kuin unelma ainakin epoxin, msin ja mitsumin kanssa.

Tässä ohjeet, MIKÄLI palikkasi käyttää Widdcommin ajureita:
    http://www.flicksoftware.com/support/bluetooth/030109-1130-Interop_Issues_with_Nokia_PCSuite.pdf

4. SecondWave

Tykkäykset:
    0
    Ei toji ei

Joo, tää mun dongeli innovison ja käyttää Windigon ajureita ei siis liene samat kun widdcomm ajureita HARMI!
    Mrouter sanoo noista Bluetooth porteista että tuntematon vaikka siinä varmaan pitäisi lukea että Bluetooth?

No joo pitänee yrittää kaivaa uudempia ajureita tolle värkille nii jospa se siitä! Jos ei niin käyn vaihtaa ton infrapuna porttiin tai Epox:n dongeliin se kun tuntus toimivan aika hyvin näiden puhelimien kanssa...

5. ykii

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iPhone 6
    Re: Ei toji ei

Itse en vielä heittäisi kirvestä kaivoon...
    http://www.esktech.co.uk/windigobtwsupport.html

Sillä näkyy tuo palikkasi olevan nimenomaa widcommin ajureilla ja windigon suitella. Tuota suiteahan sinun ei tarvitse välttämättä edes asentaa. Etsi uusimmat CSR widdcommin ajurit ja asenna ne + asenna suite tuon edellisessä viestissä mainitsemani linkin mukaisesti.

6. SecondWave

Tykkäykset:
    0
    Tjaa

No johan pomppas... Ite oon hakenu vaikka miten ja millä netistä juttua kyseiseen dongeliin vaan ei tunnu löytyvän... Noh homma ei oo mulla hanskassa näköjään ;)

Mutta kiitän avusta.. ja nyt epätoivoisesti etsimään niitä ajureita :)

7. SecondWave

Tykkäykset:
    0
  8. ykii

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iPhone 6
  9. SecondWave

Tykkäykset:
    0
    Widcomm

otin kuitenkin ajurit tuolta:
    http://www.billionton.com.tw/extra/download.htm
    ja sieltä sit USBBTUSB-N.zip paketin.
    Nyt homma toimii sit ihan OK! vaikkakin vähän aikaa meni ennen kuin hokasin sen idean mutta nyt skulaa PC SUITE, mutta esim. kuvien lähetys puhelimesta PC:lle ei toimi. PC -> puhelin kyllä onnistuu

No joo saanhan ainakin kuvat siirrettyä PC suitella ja onnistuu se varmaan sit muutenkin kuhan taas intoa riittää tutkia asiaa...

Mutta kiitos avusta!

Ja siis Innovision toimiii Widcomm ajureilla ja skulaa näin ollen PC suite käytössä pitänee vielä testailla noita dial uppeja yms. jos jollekin ois tästäkin nyt sitten hyötyä...

10. ykii

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iPhone 6
    Re: Widcomm

Jotta myös kuvien lähetys puhelimelta tietokoneelle onnistuisi pitää sinun tweakata hieman rekisteriä. Eli regedit päälle ja sieltä HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Widcomm\BTConfig\Services\0004\AcceptOther -keyn arvoksi 1. Jos tällaista avainta ei ole, pitää se luoda.

Uusimmissa ajureissa (1.3.xx) tuon arvon pystyy muuttamaan suoraan valikosta (Advanced configuration -> PIM Item Transfer -> Properties -> Allow Other Types -> Save to folder).

Happy tweaking ;)

11. SecondWave

Tykkäykset:
    0
    Rekisteri tweaking

Joo, mun syteemistä en löytänyt suoraan ohjelmasta tuota, vaikka widcomm stackin versio on 1.3.2.7, siis piti mennä rekisteriin suoraan... Mutta ei kyllä menestyksekkäästi. Löysin avaimen ja sen arvo oli jo 1!
    Joten sen pitäs olla kunnossa! mutta eipä vaan kuvat yms. puhelimesta siirry.
    PuheliMEEN kyllä siirtyy, mutta ei puheliMESTA. kummallista no pitää jatkaa tutkimuksia ;)

Jaa tämä viestiketju