1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Infrapuna

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja OzO, 11/12/02.

1. OzO

Tykkäykset:
    0
    Olen etsinyt infrapuna vastaanotin/lähetintä siitä asti kun sain Nokia 7650:n. huomasin kuitenkin että ne maksavat siinä apauttia rallaa 40 euroo, toki kalliimpiakin löytyy. Toin pieniä laskuja ja suunnitelmia ja huomasin että jos rakentää infrapunan itse se tulee maksamaan alle 10euroo. eli miksi suotta tuhlata kun voi saada halvemmallakin :)

2. iNdo

iNdo Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    194
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy S7 Edge
    Näinhän se menee...

3. OzO

Tykkäykset:
    0
    no olkoon tää nyt sitten vaikka haaste, että kuka rakentaa toimivan Ir-Da lähetin/vastaanottimen halvimmalla. Minun kohdalla menee jonkin aikaa ennenkun ehdin rakentaa kyseisen laitteen, koska a)Minulla on paljon muita projekteja esim. railgun pitäisi rakentaa ja b)laitteeseen johon minulla piirrustukset on, tarvii yhden tietyn piirin jota en vielä ole onnistunut bongaamaan mistää lähistön kaupoista(Siwasta).

4. Saukki Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
  5. TomVeh

Tykkäykset:
    0
    Uusimassa mikrobitissä on ohjeet infrapunan rakentamiseen tämä vain vaatii että emolevyssä liitin infraa varten.

6. Mie

Mie Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    35
    Puhelinmalli:
    Moto Z Play
    Uusimmassa MikroBitti-lehdessä on myös ohjeet kuvien kera oman IrDAn rakentamiseen...

7. nismo

Tykkäykset:
    0
    Niin ja se joka haluaa mennä siitä missä aitaa ei enää ole hankkii Asuksen IRDA liittimen. Palikka maksaa jotain luokka 20€ (Turku/Indesol) ja siinä saa mukana johdon liittimineen. Toimii kaikissa emoissa joissa on standardin mukaiset liittimet, kytkentä kannattaa tarkastaa ettei mene mitään särkemään...

8. Hiisty

Hiisty Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia 9500 Saunalahti
    siis mitä, eikö tuo pitänyt olla COM portiin kytkettävä? Mulla mitään IR tukee tos emossa oo, tai ainakin epäilen.

Jaa tämä viestiketju