1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Infrapuna yhteys ei toimi

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja Skobe, 17/7/03.

1. Skobe

Tykkäykset:
    0
    Yritin saada HP Omnibook läppäriin infrapunayhteyden, mutta XP ei tunnistanut Nokian 3650 eikä 6510 luuria vaikka laiton infrapunan vastaanoton päälle. XP kuulemma tunnistaa infrapunayhteyden vaikka softaa ei olisikaan koneella. Olen asettanut BIOSista kaikki asetukset niinkuin pitää ja XP:n järjestelmänhallintakin tunnistaa sisäisen infrapunalaitteen, ja se väittää, että laite toimii oikein, mutta yhteyttä ei siis tule. Järjestelmän laitehallinnassa kaikki on myöskin kaikki niinkuin pitääkin, IrDa-nopeudet ym. Onko kenelläkään vastaavanlaisesta kokemuksia?

2. Jojo

Tykkäykset:
    0
    Kokemuksia löytyy ja roppakaupalla ainakin jos tätä foorumia lueskelee taaksepäin...Itse askartelin saman ongelman parissa alku keväällä; vasta kun ajoin kannettavaan kaikki ajurit uusiksi, se tunnisti puhelimen Irdan kautta...Tsemppiä, tiedän tunteen...

3. jason

Tykkäykset:
    0
    tuntuu Nokian puhelimen tunnistaminen irda-laitteen toimesta harvinaisempaa, kun että se ei sitä tunnistaisi. Mullakin oli tuo ongelma, mutta sitten vaihdoin bt:hen ja parin viikon säädön jälkeen se alkoi toimia =)

4. Jorkki

Tykkäykset:
    0
    Ainakin minulla loppui ongelmat IrDA:n kanssa, kun asensin XP:hen Service Pack 1:n ja muut tärkeät päivitykset.

5. personal jesus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Lumia 1520, 930, 640ds, 435, SGS5mini
    Tarkistapa vielä BIOS:sta, ettei infrapuna ole jossakin fast-ir -tilassa, se saattaa estää toiminnan puhelimen kanssa. Oikea nopeus lienee joko 115200 bit/s tai 57600 bit/s.

Jaa tämä viestiketju