1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Infraongelmia!

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja Conda, 30/6/03.

1. Conda Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Nyt oon jo edistyny siihen vaiheeseen, että kun laski vähän siirtonopeutta niin Content Copier ainakin toimii, mutta valokuvia en saa siirrettyä! Phone Browser tunnistaa välillä puhelimen, mutta silloinkin kun se sen tunnistaa, niin ei löydä galleriasta muuta kuin yhden ainoan valokuvan (siis ei muita valokuvia eikä piirroksia eikä soittoääniä). Missä ongelma piilee? Onko merkitystä onko loggautunut administratorina vai ei? Mulla siis puhelimena 5100 ja latasin uusimman Data-suiten, jota suositeltiin Nokian sivuilla 5100:aan eli 5.1.

2. personal jesus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Lumia 1520, 930, 640ds, 435, SGS5mini
    En usko, että vaikuttaa asiaan. Voihan lisäksi toisella käyttämälläsi tunnuksella olla yhtä leveät oikeudet, kuin sillä "Administrator" -tunnuksella.

3. Conda Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Ei ole. Näyttäisi, että admin-tunnuksilla toimii joskus, mutta omilla ei koskaan. Lisäksi oli mielenkiintoista, että 7250:lla toimi admin-tunnuksilla hyvin, mutta 5100 ei. Voisiko puhelimen infrassa olla häikkää?

4. Conda Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Mites muuten nuo luurista koneelle konvertoidut .ncc -tiedostot saa auki? Vai eikö kuulukaan saada auki? Onhan niistä tietysti se hyöty, että saa sitten kopsattua tarpeen vaatiessa takaisin luuriin jos esim. ottaa uuden softan tai vaihtaa luuria...

5. Conda Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Mikäs on muuten suositeltava infra-nopeus?

6. Ripa

Tykkäykset:
    0
    itselläni on 400000 (tavua??) siirtonopeus hoyan irwavella ja oon kaikki kuvat,pelit ja äänet saannu siirrettyä puhelimeen ilman mitään suurempia ongelmia.

7. Conda Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Mulle suositeltiin 115200 tavua...

8. rainman

Tykkäykset:
    0
    56700:lla olen saanut nokialaiset pelaamaan, muilla nopeuksilla satunnaisesti.

9. Jollemi

Jollemi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaisia kapuloita
    115200 ja kaikki pelittää

10. Hogan76

Tykkäykset:
    0
    Onko kellään MSI Kt4 ultra emoa ja siinä mukana tulevaa Irdaa? En saa millään toimimaan, käyttis xp pro. Puhelin Nokia 3650. Bios laitettu irda "päälle" muttei toimi, pc suite ei löydä mitään. Help?? Onko emossa joku bt? Olen saanut sellaisen käsityksen, että olisi. apuja?

11. personal jesus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Lumia 1520, 930, 640ds, 435, SGS5mini
    Tässä tapauksessa yleisimmin käytetty yksikkö on bit/s.

Jaa tämä viestiketju