1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Ilmaista puheaikaa

Keskustelu osiossa 'Hintavihjeet', aloittaja Osmapa, 27/7/08.

1. Osmapa

Tykkäykset:
    0
    Tämä vaatii vain hieman kikkailua toimiakseen. Osa on varmaan kuullut winback-soitoista.
    Kun sinulla on joku liittymä ja kun vaihdat sitä jollekkin toiselle operaattorille numeronsiirtona. Operaattoriltasi soitetaan sinulle ja koitetaan tarjouksilla houkutella sinut takaisin asiakkaaksi. Esim. Kolumbukselta tarjosivat asteittain ilmaista puheaikaa 20€ - 30€ - 50€ - 80€ - 110€.
    Tässä he tosin koittavat saada sinut ottamaan jonkunlaisen määräaikaisen sopimuksen.

2. Qwertyi

Qwertyi Vuoden foorumilainen 2010, VIP vuodesta 2016

Tykkäykset:
    4714
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z5
    Ketjun pointti on mikä? Se että olet TF:n edustaja ja Kolumbus haluaa pitää sinut asiakkaana? Normaalia toimintaa. Ennenkin näistä täällä keskusteltu.

Toinen asia onko sitten ilmaista puheaikaa. Kyllä sen joku maksaa.

3. Peppokani Vieras

Tuossa voisi jo mennä järki.

Saat 20€ puheaikaa jos et vaihda operaattoria!
    En mä nyt
    No sit saat 30€!
    No ei kiinnosta
    Laitetaan suoraan sit 50€
    Ei vieläkään, kiitos vaan.
    Viimenen tarjous ainoastaan sulle. 80€!!
    No ei, kun mä haluun nyt vaihtaa vaan operaattoria.
    110€ Tämä on jo paljon! Sä oot meidän parhaita asiakkaita!
    ....

4. Osmapa

Tykkäykset:
    0
    No sinulle se ainakin on ilmaista.. :)
    Peppokani: Tuolla laillahan se juuri menee..

5. Osmapa

Tykkäykset:
    0
    Voihan sitä niinkin paskaisesti käydä, että kukaan ei soita, mutta nykyajan maailmassa aika epätodennäköistä kun operaattorit melkein tappelee asiakkaista.

6. nico...

nico... Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    845
    Puhelinmalli:
    WP, iOS
    Aika heikosti menee jos jotain tollasta joutuu tekemään.

7. apache

apache Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    507
    Nimenomaan. Toinen yhtä hyvä vinkki on että kun käyt seuraavan kerran kirjastossa niin ota sieltä wc-paperia kotia tuliaisiksi, säästöähän siitä syntyy ja helposti. Mitä useammin käyt kirjastossa sitä enempi tienaat.

8. jukra Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    W995i
    Ei tuo nyt ihan idioottivarma keino ole. Melkein 3v asiakkuuden jäljiltä vaihdoin Elisa -> dna ja ei ainakaan vielä ole kukaan soittanut perään, kiire tulee kun torstai aamuna on siirtoaika.
    No mulla saattaa elisan tiedoissa olla kyllä "asiakas on mulkku" kommentti (vai miten se siinä eräässä autokaupassa olikaan) että ehkä parempi kun eivät soittele.

9. Kevin

Tykkäykset:
    0
    Näin kävi minulle

Kahden vuoden kytkyn päättyessä kysyin dna:n myymälästä saanko voimassaolevan 600 minuutin puheaikatarjouksen,jos vaihdan liitymätyyppiä.Tarjous koski myyjän mukaan vain uusia asiakkaita,joten marssin kulman taakse kilpailevan operaattorin myymälään ja siirsin liittymäni Saunalahdelle.Eilen puoliltapäivin tuli ilmoitus Saunalahdelta,että siirto tapahtuu 4.8.Eilisiltana sain dna:lta soiton ja tarjosivat puheaikaa 10€/kk kymmenen kuukauden ajaksi.Eli tarjous oli parempi mihin myymälässä olisin tyytynyt.

10. joggey

Tykkäykset:
    4
    Minä siirsin kaksi liittymää noin neljä vuotta sitten Soneralta. Ei mitään kultakaivoksia, kymmenen vuoden aikana laskut ehkä keskimäärin 50-100 euroa. Veijo Sonera soitti ennen siirtoa, kysyi miksi siirrän. Kerroin saavani samat palvelut muulta halvemmalla. Okkemo. *tuut* *tuut* *tuut* Oli vähän wtf-fiilis, luulin että olisivat edes Sonera-pinssiä tarjonneet. Tosin siirron jälkeen muutaman kuukauden kuluttua Veijo Sonera lähetti joulukortin ja kiitti asiakkuudesta.

11. jake79 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Galaxy S4 Active ja DNA
    tai sitten ei ollut mitää tarjottavaa? ja varmaan on paljon lähtenyt elisalta porukkaa pois sekoilujen takia niin ehkä ovat todenneet hyödyttömäksi soitella näiden perään. Jos asiakkaat on jo kyrpiintyneet elisaan, niin ei siinä puheajat lämmitä...

12. Juzt Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    133
    Sanotaan nyt vaikka näin että keskimäärin suurin ongelmani puhelinmyyjien kanssa ei ole ollut, että he lyövät luurin korvaan ennen kuin olen sopparin ehtinyt tehdä.
    Ehkä minulla sitten ei ole sitä kuuluisaa "Asiakas on mulkku" rastia tietokannassa.

Eiköhän nuo provikkapalkalla soittele (jos soittelee, jälkimmäinen kommentti on toki totta), joten tuskin sitä luuria korvaan noin vaan tulee.

Puheaikoja (tai muita etuja) tosin tuntuu esim. Saunalta saavan säännöllisesti määräaikaisuutta eteenpäin siirtämällä ilman mitään lähtöuhkailujakin.

13. tahratonteraes

tahratonteraes

Tykkäykset:
    0
    Sonera -> Elisa

Vaihdoin reilu vuosi sitten Soneralta Elisalle. Eipä sieltä ainakaan kukaan perään soitellut vaikka olin ollut ko lafkan asiakas jo vuodesta 1996!

14. Qwertyi

Qwertyi Vuoden foorumilainen 2010, VIP vuodesta 2016

Tykkäykset:
    4714
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z5
    Soneralla olisi ollut niin paljon soiteltavaa että päättivät luovuttaa koko homman ;)

Ilmaista puheaikaa on tarjottu puhelimitse siten että jos vaihdan toiseen operaattoriin niin saan x-määrän puheaikaa. Nykyisellään noista puheluista pääsee eroon kun sanoo olevansa sidottuna operaattoriinsa seuraavaksi kahdeksi vuodeksi.

15. JPW™ Vieras

Näin itsekin sanoin, kun todella olen sidottu. Eipä sen jälkeen ole puheluita tullut. Mut kytky loppuu en vuoden huhtikuussa, arvaa olenko enää sen jälkeen Saunalahden asiakas? =) Tai olen, mut en maksava, lukuun ottamatta muut kytky puhelimet. Mutta oma numero tulee siirtymään 100% varmuudella.

16. EddieK

Tykkäykset:
    0
    todettakoon offtopiccina että taisi olla fordin huolto

17. Xaser

Xaser Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    29
    Puhelinmalli:
    1020
    Moni kiroaa kun ei olla soitettu jos on siirretty, niin onko tullut mieleen että onko markkinointi kielto kys firmasta?

18. playmaitokaakao

Tykkäykset:
    0
    Kyllä ne ihmeen hyvin tuntuu toimivan, olen itse työskennellyt erään operaattorin aspassa ja aika tehokasta se winback siellä oli :)
    Ensin ollaan niin vihaista ja kaltoin kohdeltua ja sitten muutaman päivän päästä voi asiakastiedoista lukea "winback: 5e/kk puheaika 12kk soppari".

19. Rommirusina

Rommirusina

Tykkäykset:
    15
    Puhelinmalli:
    LG G4
    Kyllä sitä kaikkee ihmiset koittaa....ei herranjumala...

20. Arska99

Tykkäykset:
    1
    Jouduin itsekin winbackin uhriksi, kun aioin vaihtaa Elisa->Dna 3 vuotta sitten. Tosin nimellisesti väliin tunki toinen operaattori eli Kolumbus. Siellähän sitä ollaan edelleenkin.

Jaa tämä viestiketju