1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Ilmaista puheaikaa Saunalahden liittymällä 1.3.-30.4.2004

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja Sammen, 26/2/04.

1. Sammen Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
  2. Hakki

Hakki Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    10
    Puhelinmalli:
    iPhone 6
    Jokohan pistäis sauniksen tilaukseen.

3. hk

Tykkäykset:
    0
    En vaihda, ennen kuin tulee varmuus jatkuuko palvelu Sonaran verkossa. Aika moni odottelee tuota kai nyt, ainakin kymmenkunta on tuttavaporukassa kuitenkin tällaista henkilöä.

4. Bird Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Kyllä taas alkaa olla entistä lähempänä se päivä, että yli 7 vuotta kestänyys asiakkuuteni Radiolinjalla lakkaa ja vaihdan ykkösliittymäni Saunalahteen. Radiolinjassa ei kyllä enää pidättele mikään muu kuin tuo Yö-liittymä, muuten hinnat eivät ole mitenkään kilpailukykyisiä Saunaan verrattuna.

Tuo Saunalahtelainen on kyllä soitonsiirtokikkaa käyttämällä (toki nykyään tuttavapiirissä on Saunan liittymiäkin aika paljon) niin edullinen liittymä, että tekee jopa kuukausimaksulliset lypsyliittymät käytännössä kannattamattomiksi. Samaten kaukopuhelut tulisi hitusen halvemmaksi soittaa tolla kuin lankapuhelimesta, aika hassu tilanne kieltämättä. Ainoa missä Saunalahtelainen ei pärjäisi on Pohjois-Karjalan 013-alueen lankapuhelut. :)

5. BuZu Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
  6. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Re: Ilmaista puheaikaa Saunalahden liittymällä 1.3.-30.4.200

Onneksi löytyy yksi Saunalahden liittymäkin:)
    Mitäpä tähän muuta voisi sanoa,että "kauan eläköön Saunalahti" :)

7. jacce

jacce Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    6
    Puhelinmalli:
    Samsung
    Se tarjous koskee vain "saunalahtelainen" liittymätyyppiä,mun nähdäkseni jos oikein luin.

8. ajantawarat

ajantawarat Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    292
    Puhelinmalli:
    Lumia , Elisa , Helsinki
    riippuu mihin soittaa,itselläni tulisi "bastulainen" kalliimmaksi koska on 15cnt/min vastaan kolumbus-gsm 12cnt/min ,tämä sen vuoksi kun puhelinlaskussani on yleensä vain pari puhelua bastun liittymiin ja loput muualle.(lasku on yleensä 120-150€/kk)

ot.mitenkähän tämä meinaa taloudellisesti kun tekee aaceeännät,eli kaikki soittaa toisilleen ilmaiseksi ja kuitenkin EMOSONERA repii joka minuutista,joutuu varmaan ensi tilinpäätöksessä siirtämään lisää mainosmenoja tuloiksi :p

9. Henna78

Tykkäykset:
    0
    Niin pelkästään liittymätyyppiä Saunalahtelainen. Ja puheluilla on 1000 minuutin kuukausittainen rajoitus, eli puhua voi ilman eri veloitusta 16,67 tuntia mikä kyllä on aika paljon...

10. Mikse

Tykkäykset:
    0
    Mites kustannukset, jos vaihtaa Tasahinta+:n Saunalahtelaiseen. Onko siirto ilmainen? Entäs Sisärenkaan kk-maksu. Eikös se ole maksettu etukäteen..?

Edit: Löytyi SL:n sivuilta: Liittymätyypin vaihto maksaa aspan kautta 7,40 ja netissä 5,00. Taitaa jäädä liittymä vaihtamatta näillä nykyisillä
    alle kolmenkympin laskuilla.

11. Symbian

Tykkäykset:
    0
    Kylläpäs siellä on selvästi ilmoitettu raja, paljonko noita veloituksettomia puheluita saa soitella. :) Kyllä tässä on juuri nyt itsekin siinä tilanteessa, että joutuu hieman noita edellisiä laskuja plaraamaan ja laskemaan vaihtaisiko tasahinta + & sisäkumin tuohon saunalahtelaiseen.

12. Kojootti

Tykkäykset:
    0
    Kyllä tuskastuttaa nämä alati vaihtuvat liittymätyypit ja hinnoittelut, ei tietenkään sillä, ettäkö se ei olisi hyvä, mutta kun olen tässä pähkäillyt että minkä liittymän ottaisin vaimokkeele niin ahdistaa noita laskeskella (hänellä nyt liian isot puhelinlaskut).
    Itseläni on Sonera enkä voi sitä sattuneesta syystä vaihtaa (en maksa itse laskuja). Naaraalla on myös Sonera ja suurin osa laskusta muodostuu puheluista ja tekstiviesteistä minulle ja osittain myös erääseen toiseen Soneran matkapuhelinnumeroon. Sen "erään toisen liittymän voisi kyllä saada myös vaihdettua johonkin toiseen joka helpottaisi hivenen.
    Olen miettinyt tuota ACN+soitonsiirto juttua, mutta siinäkin tekstarit maksaa, joita tulee kaikesta huolimatta käytettyä jonnin verran. Jos itse voisin vahtaa liittymää niin uskoisin että meille tulisi Saunis, myönnetään että olen vähän laiska laskemaan noita eri operaattoreiden hintoja suhteessa toisiin, kun yksistään sauniksellakin niitä vaihtoehtoja tuntuu olevan huru ja mycket.

-K

13. Team Coordinator

Tykkäykset:
    0
    Taistelu alkoi!

Saunalahti teki tämän liittymän ainoastaan vastavedoksi ACN Mobile Friends liittymälle!

14. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Re: Taistelu alkoi!

Tuo voi pitää paikkansa, mutta mitä haittaa siitä on? Eikö se ole hyvä, että asiakkaalla on mahdollisuus valita Saunalahden ja ACN:n väliltä?

15. paul_a Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Hehe - tulee mieleen se Radiolinjan mainos kun äijä tankkaa, "aijaa sulla on talvirenkaat - hinta onkin 5,90/l - häh? - ai kello tulikin 22, hinta onkin sitten 7,20/l" :)

On tää sekavaa - ei nää tasahinta-liitymät paljon lohduta, kun kerran viikossa tulee 4-5 uutta liittymää.

16. plehti Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Saunalahti
    Sinun tapauksessasi näiden tietojen valossa todennäköisesti edullisin vaihtoehto olisi Saunalahti GSM+, jossa puhelut maksavat 10,9snt/min. Lisäksi GSM+ -liittymään saa lisäksi sisärengaspalvelun, jolla voi puhua 5 saunalahden liittymään toukokuun loppuun asti hintaan 2snt/min.

T: Panu.

17. Sammen Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Re: Taistelu alkoi!

Minun mielestä olet oikeassa.Saa katsoa nyt mitä tapahtuu.
    Minulla on Tasahinta+ ja olen tyytyväinen siihen, en jaksais nyt ainakaan vaihtaa liittymätyyppiä saadakseen 2kk ilmaista puheaikaa.
    Vielä kun se maksaa jos haluaa vaihataa liittymätyyppiä.
    Tottakai vois ottaa toinen Saunalahti liittymä eli se Saunalahtelainen,mutta mutta, en tiedä.
    Mix ne ei voinut tehdä niin että kaikkilla liittymä-tyypeilä on ilmaista siinä ajassa?

T.Sammen

18. Sammen Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Hei, anteeksi kaverit!

En huomannut että olin aloittanut uuden ketjun/keskustelun tästä aiheesta.
    Näin että tämä asia on käyty läpi aijemmin.
    Jatketaanko tässä vai mitä tehdää?

T.Sammen

19. rambi

Tykkäykset:
    0
    Ainakin minulle tuli textari että ilmaiset puhelut jatkuu elokuun loppuun saakkaa,ei voi sanoa muuta kun että olen erittäin tyytyväinen :)

20. Nemaskus

Tykkäykset:
    0
    Laskeppas huvikseen paljonko Sonera on survonut rahaa verkon rakentamiseen, sen kehittämiseen ja ylläpitämiseen. Luuletko että se ihan ilmaista on?

OT tavaraa, tiedän. :)

Jaa tämä viestiketju