Ilmaisien tekstiviestien lähetys

Jollemi

Aktiivinen jäsen
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
0
Puhelinmalli
Kaikenlaisia kapuloita
Hyvä idea Esa! Nuoret tulee sinne sivuilles lähettelemään viestejä ja samalla oppivat sitten muistamaan osoitteen ja kun tulee tarvetta kännykälle tai lisävarusteille niin ensimmäiseksi tulee mieleen tietenkin www.puhelinkioski.com :)

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
`näyttää toimivan hyvin. viive oli jotain pari sekuntia. lähetin kolme testiviestiä itselleni.

Esa Isopahkala

Ylläpitäjä
Palaute - 100%
3   0   0
Reaktiopisteet
4267
Puhelinmalli
Huawei P20 Pro
Soneraan ja RL:aan tuntuu nyt tulevan aika hyvin.

Nämä ilmaispalveluthan yleensä ruuhkautuvat ja lakkaavat toimimasta, mutta katsotaan nyt miten tälle käy.

puh

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
11   0   0
Reaktiopisteet
66
Puhelinmalli
Nokia 7+
RL:aan tuli parin minuutin viiveellä, lähetysaikana klo 06.19 eli viiden tunnin päästä. Dna:an ei ole vielä kuulunut mitään..

Zyklon

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
7   0   0
Reaktiopisteet
5
Puhelinmalli
iPhone 11 pro
Itse lähetän viestit vain puhelimella.Jos ei ole jotain muutamaa senttiä varaa viestistä maksaa niin jätän lähettämättä.Mikään noista palveluista ei kumminkaan ole täysin luotettava.Mukava lähettää viesti jonka vastaanottaja mahdollisesti saa joskus muutaman tunnin päästä jos nyt saa ollenkaan.

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
1
Lähetin äsken viestit soneraan, teliaan ja dna:han ja nyt muutaman minuutin jälkeen tuli vain Soneraan perille.

yellow

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Tama tuskin ketaa juuri kiinnostaa, mutta O2 UK:n, Vodafonen T-mobilen liittymiin eivat nayta viestit tulevat.

kellotin

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Telian liittymään ei tullut viestiä!

3.1415926

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
2
Viitsitkö Esa kertoa minkä hintainen tämä palvelu on ja kenelle, ihan ilmainen ei kuitenkaan uskoisi tämänkään olevan.

Bird

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
3.1415926 sanoi:
Viitsitkö Esa kertoa minkä hintainen tämä palvelu on ja kenelle, ihan ilmainen ei kuitenkaan uskoisi tämänkään olevan.

Maksaisikohan tuolle venäläiselle firmalle jotakin.. Näitähän palveluita on muitakin nähty, jossa joku suomalainen pistää omilta kotisivuiltaan ilmaisen viestinlähetyspalvelun jonkin ulkomaisen systeemin kautta.

Valitettavasti vain toimivuus on näissä usein aika heikko, mitään kovin tärkeää ei tuollaisten venäläisten ilmaispalvelujen kannata lähettää. Nyt kun testailin tätä, niin Radiolinjaan ja Soneraan lähetys toimii kohtalaisesti (hieman viivettä välillä), mutta Teliaan pistetyt viestit näyttävät jäävän matkalle.

Esa Isopahkala

Ylläpitäjä
Palaute - 100%
3   0   0
Reaktiopisteet
4267
Puhelinmalli
Huawei P20 Pro
3.1415926 sanoi:

Itselleni tuo ei maksa mitään, venäläisen palvelutarjoajan osalta en osaa sanoa.

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
yellow sanoi:
Tama tuskin ketaa juuri kiinnostaa, mutta O2 UK:n, Vodafonen T-mobilen liittymiin eivat nayta viestit tulevat.

Eikä näytä Comviq:n liittymiin menevän ;).

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Esa Isopahkala sanoi:
Kokeillaanpa ilmaista tekstiviestien lähetystä:

http://www.puhelinkioski.com/sms.php

Edit: ilmeisesti toimii Soneraan ja RL:aan, muttei DNA:han tai Teliaan

Skandit ei toimi. Toisaalta, kaikkea ei voi vaatia...

Edit: Niinhän siellä Esan sivulla lukee. Muuttaa skandit kyriilisiksi kirjaimiksi. Sama juttu kun Kyivstarilla.

bull

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Siis pitäiskö heti lähteä liikkeelle?? Vai tarvitaanko jonkin painamista siellä venäjänkielisillä sivuilla? Ei oikein sitä ymmärrä... :eek:)

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Mä lähetin pari päivää sitten viestin itelleni muttei oo sitä veilä tullu. Missä vika? Onks mulla huono tietokone?

Esa Isopahkala

Ylläpitäjä
Palaute - 100%
3   0   0
Reaktiopisteet
4267
Puhelinmalli
Huawei P20 Pro
Bull sanoi:
Siis pitäiskö heti lähteä liikkeelle?? Vai tarvitaanko jonkin painamista siellä venäjänkielisillä sivuilla? Ei oikein sitä ymmärrä... :eek:)

Kyllä pitäisi lähteä, ei tarvitse painaa mitään venäläisellä sivulla. Jatkopainalluksella kieltä taitava voi tarkistaa joko viesti lähti vai onko se vielä lähetysjonossa.

zumbo sanoi:
Mä lähetin pari päivää sitten viestin itelleni muttei oo sitä veilä tullu. Missä vika? Onks mulla huono tietokone?

Joko viestejä ei välitetä operaattorillesi tai palvelun toimintahäiriö.

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Esa Isopahkala sanoi:
Bull sanoi:

Kyllä pitäisi lähteä, ei tarvitse painaa mitään venäläisellä sivulla. Jatkopainalluksella kieltä taitava voi tarkistaa joko viesti lähti vai onko se vielä lähetysjonossa.

zumbo sanoi:

Joko viestejä ei välitetä operaattorillesi tai palvelun toimintahäiriö.

Mulle kyllä tuli viestit jotka lähetin eilen päivällä, mutta sain ne vasta n kello 20 jälkeen, aikaa jonossa meni n 4-5h. Eihän tässä voi kyllä liikaa vaatiakkaan...

Xenonit

Tunnettu jäsen
Palaute - 94.4%
17   1   0
Reaktiopisteet
164
Puhelinmalli
1520 &Totaalisen Saunalahti.
Venäläisiltä ei voi vaatia yhtikäs mitään.

Top Bottom