1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Ilmaiset(ko?) sovellukset Ovi-kaupasta

Keskustelu osiossa 'Ovi by Nokia', aloittaja Henspeli, 14/11/10.

1. Henspeli

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    HTC Desire Z, Andromadus Audacity Beta 2 ICS ROM
    Terve

Maksaako noiden ilmoitettujan ilmaisten sovellusten asentaminen sillä tavalla, että
    lähettää sen latauslinkin ovi-sivustolta puhelimeensa ja asentaa sitten puhelimeen?
    Ihmetteln vain, mistä laskuuni on ilmestynyt tiedonsiirtomaksuja vaikka olen käyttänyt
    asentamiseen omaa langatonta verkkoani kotona!!!

2. tonttu

tonttu Supermoderaattori

Tykkäykset:
    3467
    Puhelinmalli:
    iPhone 6S
    Jokin sovellus avannut datayhteyden kun et ole ollut kotiwlanisi kantoalueella?

3. Henspeli

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Olen käynnistänyt kerran tuon Kartat -sovelluksen, onko se maksullinen? Se ei kysynyt yhteysmuotoa, liekö käyttänyt gprs:ää...
    Kysyinkin jo toisessa ketjussa, saako Kartat- ja Sijainti-sovellukset poistettua jotenkin tästä puhelimesta (5530), kun en niillä mitään tee.
    En tosin saanut vastausta...

4. nico...

nico... Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    845
    Puhelinmalli:
    WP, iOS
    Kartat on maksuton, a-gps siirtää hieman dataa. Miksi kartat pitäisi poistaa? Älä avaa sitä jos et tarvitse.

5. Henspeli

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Ok, olen ehkä käynnistänyt vahingossa tuon Sijainti -sovelluksen... En kertakaikkiaan tarvitse noita karttoja ja tuota sijaintia, käytän erillistä gps-laitetta
    silloin kun on tarve. Juuri tuollaisten vahinkokäynnistysten vuoksi haluaisin ne pois.

Jaa tämä viestiketju