Ilmaiset java pelit?

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Onko missään mestaa josta sais imutettua ilmasia pelejä tohon Siemensin M50 kännyyn?

Ja GPRS:ää ei ole, koska sonera ei suostunu sitä tekstiviestillä aktivoimaan prkl...

Ei kehtais mitää maksullisia pelejä imuttaa, kun ei tiedä että toimiiko toi wappi vielä kunnolla, ni ei kehtaa maksaa tyhjästä.

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Ja toinen kysymys että mistä ihmeestä löytäs toimivan ohjelman, jolla vois lähettää logoja, soittoääniä ja taustakuvia tohon kännyyn??

Predator2000

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
tumpeloinen2000 sanoi:
Onko missään mestaa josta sais imutettua ilmasia pelejä tohon Siemensin M50 kännyyn?

Ja GPRS:ää ei ole, koska sonera ei suostunu sitä tekstiviestillä aktivoimaan prkl...

Ei kehtais mitää maksullisia pelejä imuttaa, kun ei tiedä että toimiiko toi wappi vielä kunnolla, ni ei kehtaa maksaa tyhjästä.

Miks ei suostunu? Mä oon tässä pari päivää odottanu, jos tuo netin kautta aktivoitava GPRS menisi päälle mutta eipä ole vielä mennyt. Liittymänä siis Sonera.

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Ei tietoa.. Laitoin sinne sen KYTKE- viestin, ni tuli takasi että "Valitsemasi palvelun kytkentä ei onnistunut. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme" Että se siitä..

Mutta linkkejä sivuille mistä sais noit pelejä ja ohjelman millä ladata kännyyn logoja yms.!

Kotkis

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
24
Puhelinmalli
IPhone 7
tumpeloinen2000 sanoi:
Ei tietoa.. Laitoin sinne sen KYTKE- viestin, ni tuli takasi että "Valitsemasi palvelun kytkentä ei onnistunut. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme" Että se siitä..
Et uskalla asiakaspalveluun soittaa vai?
Olisko siellä jotain saldo- tai palvelurajoituksia päällä?

Predator2000

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
tumpeloinen2000 sanoi:

Mutta linkkejä sivuille mistä sais noit pelejä ja ohjelman millä ladata kännyyn logoja yms.!

No aktivoi se netin kautta? www.sonera.net rekisteröinti ei maksa mitään. Luulen että tuo sinun aktivointi ei onnistunut sen takia kun ainakin tuolla nettisivuilla tarvii liittymän maksajan henkilötunnuksen loppuosa antaa. Eli jos oot alle 18 niin luultavasti tarviit tuon tiedon.

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Joo, ja kaiken lisäks mä en tiedä sitä loppuosaa, koska tuo liittymä ei oo mun nimissä..

Ja en minnekkään ala soittelemaan tuon takia, se nyt niin tärkee juttu oo.

Kotkis

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
24
Puhelinmalli
IPhone 7
tumpeloinen2000 sanoi:
Joo, ja kaiken lisäks mä en tiedä sitä loppuosaa, koska tuo liittymä ei oo mun nimissä..
Eli ts. et siihen saa lisäpalveluja tilatakaan. Järkeenkäypää, eikö?

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
No saan, jos kysyn sen loppuosan, koska ei siellä netissä kysytä muutakun se ja numeroni, jonka kyllä tiedän.. :p

Mutta takas aiheeseen! Mistä vatusta nuita pelejä löytäis??

Top Bottom