1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Ilmainen tekstiviesti mobiili palveluista???

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja Anonymous, 23/6/03.

1. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Kenen piikkiin menee tekstiviestit,kun mulla on ollut RL:n liittymä ja olen sen irtisanonut.Irtisanotussa iittymässäni oli mobiili sähköposti palvelu.Äsken avasin mobiili.net sivuston ja syötin vanhat tietoni.Lähetin sitä kautta tekstiviestin omaan nykyiseen numeroon ja perille tuli.Kukahan sen joutuu maksamaan,vaikka olen jo irtisanonut liittymäni:) ??

2. personal jesus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Lumia 1520, 930, 640ds, 435, SGS5mini
    Sinun ei ainakaan tulisi joutua sitä maksamaan, vaikka onhan sitä mahdollista yrittää muiluttaa laskuun. Sulla lienee jo kirjallinen vahvistus irtisanomisesta, jonka voit esittää tarvittaessa. Toisaalta, mistä voit tietää ilman erittelyä, millä juuri yksittäinen viesti on lähetetty. Vaikea sanoa varmasti.

3. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Kirjallinen irtisanomisen vahvistus on tullut jo aikaa sitten,sekä vika laskukin.Ihan mielenkiintoista seurata,että tuleeko lisää laskua,tai olisivatkohan niin ovelia,että pukkaavat nykyiseen liittymään nämä tekstarien kulut.

4. smrk Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    42
    Jos sinä käytät palvelua, niin tottakai sinä kustannuksista vastaat. Kuka muu? Serkun kummin kaima? Eri asia on, jos joku muu sitä käyttää sinun tunnuksillasi.

5. mikkvi

Tykkäykset:
    0
    Vähän samaa settiä kuin..
    hukkasin kultakorttini, ja sit suljin sen ja otin visa elektronin tilalle. Ja sit löysin sen kultakortin ja käytin sitä.. jossain missä uus kortti ei käynyt. Ja se laskutettiin multa normaalisti. olisin tietysti vonut väittää että joku muu on käyttänyt. Että se on kadonnut ja olen sulkenut sen jo.
    Mutta rehellisenä ihmisenä en valhedellut.. =)

Jaa tämä viestiketju