Ihmeellinen luonto

EDM

Foorumin epävirallinen TranceDude™
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
7163
Puhelinmalli
Samsung Galaxy S20+ 5G
Eläinten rääkkäys nyt ei ainakaan kuulunut repertuaariin. 🤣
Ei munkaan. Hämiksiä tai hyönteisiä olet saattanut rääkätä tai talloa ihan tietämättäsi aika paljon elämäsi aikana. Ja veikkaan, että aika monen lapsen uteliaaseen luonteen piikkiin menee tollaset jutut. 🤣

Don Quiote

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
3569
Puhelinmalli
S7
Kakarana ei hirveästi mieti mikä on oikein tai väärin ennen kuin sen asian tekee ja siitä sanotaan onko/oliko se oikein vai väärin.

No jos ei mitään esimerkkiä ja kasvatusta ole elämässä saanut, niin sitten varmasti noin.

Ei munkaan. Hämiksiä tai hyönteisiä olet saattanut rääkätä tai talloa ihan tietämättäsi aika paljon elämäsi aikana. Ja veikkaan, että aika monen lapsen uteliaaseen luonteen piikkiin menee tollaset jutut. 🤣

Vahingossa murkun päälle astuminen ja hämiksen jalkojen tahallaan irti repiminen on kaksi eri asiaa. 🙄

Unnoticed

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
8930
Puhelinmalli
Mate 10 Pro
Lapsella ei ole juurikaan moraalikäsitystä, eli aika turhaa on alkaa leimailemaan ketään henkisesti sairaaksi tai muutoin epävakaaksi sen perusteella, että on hyönteisen jalkoja repinyt irti. Tuskinpa vanhemmatkaan on tuosta sen kummemmin sanoneet juuri kenellekään.

Don Quiote

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
3569
Puhelinmalli
S7
Lapsella ei ole juurikaan moraalikäsitystä, eli aika turhaa on alkaa leimailemaan ketään henkisesti sairaaksi tai muutoin epävakaaksi sen perusteella, että on hyönteisen jalkoja repinyt irti. Tuskinpa vanhemmatkaan on tuosta sen kummemmin sanoneet juuri kenellekään.
Kaksi asiaa: lapsilla on voimakas moraalikäsitys. Toinen: kukaan ei ole kait henkisesti epävakaaksi tässä keskustelussa ketään syyttänyt.

Jättiläinen

Jalopeno
Palaute - 100%
96   0   0
Reaktiopisteet
6371
Puhelinmalli
Puhe-elin
No jos ei mitään esimerkkiä ja kasvatusta ole elämässä saanut, niin sitten varmasti noin.

Vahingossa murkun päälle astuminen ja hämiksen jalkojen tahallaan irti repiminen on kaksi eri asiaa. 🙄
Jos hyönteiset on noin tärkeitä ja rakkaita, ole varovainen Prisman snacks hyllyllä, siellä on murhattuja ja maustettuja heinäsirkkoja ruumispusseissa odottamassa syöjiänsä 🤫

Nightuser

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
6709
Puhelinmalli
Moto G7 Power
Vaikka sitä kotikasvatusta on ollut niin silti voi tehdä väärin asioita. Ja minun mielestä pitääkin tehdä joitain asioita väärin että niistä oppii ja niistä sanotaan että se on väärin.

Don Quiote

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
3569
Puhelinmalli
S7
Jos hyönteiset on noin tärkeitä ja rakkaita, ole varovainen Prisman snacks hyllyllä, siellä on murhattuja ja maustettuja heinäsirkkoja ruumispusseissa odottamassa syöjiänsä 🤫
Ei ole, sitä en tarkoittanut kuten varmaan irvailultasi ymmärsit. Raajojen repiminen irti, oli se sitten hyönteinen tai vaikka jyrsijä, on kuitenkin eri asia.

Don Quiote

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
3569
Puhelinmalli
S7
Vaikka sitä kotikasvatusta on ollut niin silti voi tehdä väärin asioita. Ja minun mielestä pitääkin tehdä joitain asioita väärin että niistä oppii ja niistä sanotaan että se on väärin.
Totta kai voi. Ja väärin tehdään kaikki.

EDM

Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
7163
Puhelinmalli
Samsung Galaxy S20+ 5G
Ymmärsit kyllä. Jos lapsen täytyy elukoita rääkätä, on jotain pielessä.
Ja jos aikuinen ihminen (en tiedä oletko) jaksaa olla niin väsyny ku sä oot täällä, ni kyl täytyy olla jotain pielessä.

Don Quiote

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
3569
Puhelinmalli
S7
Ja jos aikuinen ihminen (en tiedä oletko) jaksaa olla niin väsyny ku sä oot täällä, ni kyl täytyy olla jotain pielessä.
Onko tämä sitä maalitolppien siirtelyä? Ja jos sinä olisitkin oikeassa, niin eikö silloin kannattaisi jättää mun höpinät omaan arvoonsa l. antaa olla?

Jättiläinen

Jalopeno
Palaute - 100%
96   0   0
Reaktiopisteet
6371
Puhelinmalli
Puhe-elin
Onko tämä sitä maalitolppien siirtelyä? Ja jos sinä olisitkin oikeassa, niin eikö silloin kannattaisi jättää mun höpinät omaan arvoonsa l. antaa olla?
Sinähän se tolppia siirtelet, kun hämähäkin jalat olen kerennyt juuri repimään irti, niin jo jyrsijää tarjosit seuraavana

EDM

Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
7163
Puhelinmalli
Samsung Galaxy S20+ 5G
Ymmärsit kyllä. Jos lapsen täytyy elukoita rääkätä, on jotain pielessä.
Ja tää on sellaista tekopyhyyttä juttua, että oksat pois. Niin kauan kuin et itse oo vegaani, niin kannatat yhtä lailla sitä rääkkäämistä. Turha tulla jauhaa jostain hiton ötököistä (jotka ei siis edelleenkään ole elukoita), kun itse vetää ties mitä tehotuotettua lihaa tai lihaa ylipäätään. Sä kannatat rääkkäystä ja eläinten tappamista vaikka voisit ihan hyvin elää ilman lihaakin. Joten lopeta noi sun väsyneet lässytykset.

Top Bottom